אומרים שגבר חזק ובטוח בעצמו הוא כזה שמתחבר לצד הנשי שלו. המעצבים הכי גדולים לקחו את הקונספט הזה צעד אחד קדימה, ולקראת הקיץ הקרוב הרכיבו מודל גברי לא חדש, אבל משודרג ומפתיע. הם השתמשו בפרחים, אלמנט דקורטיבי שמהותו היא עדינות ונשיות, ויצרו מערכות לבוש גבריות פאר אקסלנס. 

 

בגוצ'י למשל, הימרו על מראה מחויט קלאסי, והזריקו המון חיים וצבע אל תוך גוונים סולידיים כמו אפור או חום קאמל. התוצאה כובשת אמיתית, כי לא רק שהגימורים כל כך מדויקים אלא שהקולקציה כולה היא מן אוסף מצב רוח ססגוני. ההצלחה של המראה הזה טמונה בשורה התחתונה והיא מראה כללי גברי אבל לא מהונדס כמו שהוא  פשוט מוקפד, עם טאץ' נערי. העושר שבטקסטורה, ובכלל ליפוף של גבר כלשהו אל תוך פרחים בגוונים בוהקים, יכול להתקבל מקושקש ומבולגן מדי. במקרה הזה הוא מתיישר לפי סטנדרטי לבוש גברי מחוייט ומוצמד לחליפות בשני חלקים ובגזרות קלאסיות יחסית. גם השילוב של מכנסיים מחויטים וחולצת טי עובד, ובמיוחד בשילוב של סניקרס בגוון אחיד וגזרה קדמית מעוגלת. 

 

למרבה השמחה, דרך ארוכה עבר עולם האופנה מאז אותן חולצות הוואי פרחוניות של שנות השמונים. טרם השתכנענו שהעשור הזה לא קרה בטעות, אבל לפחות הרבה דברים שקרו אחר כך היו פיצוי נעים. למרבה השמחה 2, ההדפסים הפרחוניים לקיץ הקרוב בולטים בדרמטיות שלהם, אם בגודל הפרחים, אם בצבעים או בסוגי הבדים, וכל קשר למראה של נער שאבד על אי בודד, מקרי בהחלט. 

 

שימו לב שהמראה הזה הוא לא מחויט, אבל הוא שואב השראה מהסגנון הזה. אם אתם דוגמני מסלול של גוצ'י, קבלו פטור אבל אם לא, קבלו בבקשה כמה רעיונות שאספנו בשבילכם, כדי לממש לוק כזה ולהתאים אותו לחיי היומיום. כרגיל, עד שלא תנסו, לא תדעו איך זה מרגיש לכם. וכן, רגשות זה בסדר.

 

הרעיון של להמציא מחדש את המראה המחויט והקלאסי בעזרת הדפסים פרחוניים הוא מגניב ביותר כי הוא מפיח חיים במקום שבו לא הייתם חושבים שיש! הגזרה המועדפת עלינו היא, כן כן, הגזרה הקלאסית, זו שמוציאה מכם את האלגנט שיק. לכו על צבעים נייטרלים וסולידיים , ותנו לפרינט לעשות את כל העבודה. סטיילינג ללוק הזה יכלול חולצה מכופתרת בגוון חם שלא יגנוב את ההצגה מההדפס או יתחרה בו. כמו שני חברים טובים שיוצאים לטרק בהרי יוון. 

 

אם אתם לא אנשים של חליפה, אבל בכל זאת מתחשק לכם לתת לטרנד הזה צ'אנס, לכו על מכנסיים פרחוניים. הגזרה שלהם תהיה מן הסתם כזו שיושבת עליכם טוב ומחמיאה לקווי המתאר הטבעיים שלכם. אם אתם רזים וארוכים, מכנסיים בגזרה גבוהה יחסית יתאימו מאוד. אם פלג הגוף העליון שלכם ארוך יותר מן התחתון, והכתפיים שלכם רחבות, לכו על מכנסיים בגזרה נמוכה יחסית ומשוחררת, ושלבו אותם בטי לבנה, לא צמודה מדי, וסניקרס או נעלי מוקסין. טריק ידוע הוא קיפול השרוולים כלפי מעלה. זה שם כדי להוסיף את הטאץ' הקטן הזה אבל אם זה מחזיר אתכם בזמן לשמירה באמצע קיץ קופח, שחררו. הסטיילינג הכללי יהיה סולידי ופשוט, וגם במקרה הזה ההדפס וסוג הבד מקבלים את מרכז תשומת הלב.

 

סליחה, אבאשלך גנן?

 

לבוש יומיומי לימים קיציים הפך לקצת יותר "לבוש" מאז המכנסיים מחוייטים הקצרים. האמת היא שהם באמת נוחים, והרבה פעמים יהיו האופציה המועדפת בימים חמים. בין אם ההדפס הפרחוני של המכנסיים שלכם כהה או בהיר, הצמידו להם נעליים קלילות למראה נינוח וחלק עליון חלק אם אתם מעוניינים במראה פשוט ונקי. אם מתחשק לכם מראה קצת יותר פרוע ומתריס, לכו גם על חלק עליון פרחוני, כן כן. הסטיילינג במקרה הזה עליכם. אם הגעתם עד הלום, יש לנו הרגשה שאתם יודעים מה אתם עושים.

 

אם אתם אנשים שהפריט הכי משוגע שלהם בארון הוא חולצת פסים, וכל הטרנד הזה מכם והלאה, צאו נא לחנות הפרחים הקרובה למקום מגוריכם ורכשו זר יפה שישמח אתכם ואת האנשים שאתם אוהבים. כבר הסכמנו על זה שרגשות זה בסדר. אוהבים אתכם פה….