בנות. לייק איט אור נוט, הסילואטה העדינה והעגלגלה שלנו היא מושא להערצה ולשיחות גברברים אל תוך הלילה, על כוס בירה או בורבון, בעוד הם תוהים בינם לבין עצמם למה בדיוק היא התכוונה כשאמרה ש… או האם היא מחייכת רק מתוך נימוס או שמשהו אחר מסתתר לו תחת המתיקות שלה. הם מורידים עוד שוט, צוחקים עוד קצת על ההוא שאמר ש… וחוזרים לפטפט על אהבה וחיות אחרות. הלילה עובר בנעימים, הם מתקרבים מאוד מאוד למושא אהבתם, כמעט מצליחים להריח אותה…. ואז בום. היא נעלמת. ורק הריח של האלכוהול נשאר. הם הולכים הביתה וחולמים חלום מתוק וטוב על אותה בחורה מתוקה בשמלה הפרחונית עם הכתף החשופה שאת שמה לא אמרו. 

 

החלק הענוג ביותר בגוף האישה יכול להיות הרבה יותר עוצמתי ממה שנדמה למראית עין. הוא עדין ושברירי אצל חלקנו, או רחב ושרירי יותר אצל אחרות. הוא יכול להיות ברוחב האגן או מעט רחב ממנו ולייצר מבנה מלבני, או צר יותר ממנו ולשרטט את המשולש הסקסי. כך או אחרת, הוא נתפס כחלק אירוטי מאוד בגופה של אישה, והקיץ הקרוב הוא מקבל תשומת לב מיוחדת. טרנד הכתפיים החשופות אולי זורק אתכן לימים של אנו באנו ואל הרומנטיקה שבעבודת האדמה תחת שקיעה ארצישראלית, במכנסי חאקי קצרים ומטפחת ראש, ואולי דווקא לכיוון של פלמנקו סוער באדום בוער…   בכל מקרה בנות יקרות, אם יותר מדי קורה בבת אחת, ומתיישב במלוא כובד משקלו על הכתפיים שלכן, קחו נשימה עמוקה, ושחררו את מועקות היומיום למנוחה.

 

טרנד הכתפיים החשופות מגיע במקור מהימים שבהם ליצן החצר היה מתבונן בערגה לעבר בנות לוויתה של בת אצולה כזו או אחרת. המודל הנשי היה מלא וחושני, וכתפיים לרוב צצו בממלכה. בחודשים האחרונים נדמה שהטרנד הזה קיבל העלאה בדרגה אחרי שנצפה לא אחת על שטיחים אדומים למיניהם, מעטר את כתפיהן של נשים בעלות יופי מגוון ובכל הגילאים. כולן נראו נפלא, ומכאן שהטרנד הזה מתאים לכל אחת. הוא מאריך את איזור הצוואר ומדגיש את עצמות הבריח, ובעל פוטנציאל אדיר להוציא מכן את הברבורה שבכן. הברור מאליו הוא שהוא נעים וכיפי בימים חמים וכמובן מגיע במגוון גזרות והדפסים.

 

בואו נשים בצד את המחלוקת בעניין הדרת נשים ונתרכז בהדר נשים, ובמימוש הפוטנציאל שבמראה נועז ורומנטי. החשיפה יכולה להיות מאוד עדינה או מובלטת מאוד, וצריכה כמובן להתחשב ברוחב הכתפיים וגודל החזה שלכן. כלל האצבע הוא שככל שהחזה קטן יותר, כך המחשוף גדול יותר. זו כמובן המלצה בלבד. חוץ מזה הרי ידוע שמלך מלכי כללי האצבע הוא ש"את הכי יפה כשנוח לך".

 

טופ חושפת כתפיים יכולה להתברג אל תוך ז'אנר לבוש שתבחרו. היא יכולה להיות קולית ויומיומית אם תצמידו לה ג'ינס וסניקרס או דווקא אלגנטית אם החיתוך שלה צמוד יותר ומשתלב באחד הטרנדים הבולטים לקיץ הקרוב, גזרה גבוהה. לוק אחד חביב במיוחד הוא החולצה הרקומה בעלת מחשוף הכתף הרחב. כן כן, ממש כמו עליתן זה הרגע ארצה מכפר קטן וירוק ברומניה והשתקעתן בארץ ישראל החמה. הרקמה מתכתבת יפה עם טרנד הפולקלור ששטף את עולם האופנה בשנים האחרונות, ובאופן כללי עונה להגדרה של לוק רומנטי ונונשלנטי, הזיווג המושלם לימים של שמש וקפה קר.  

 

כל העולם על הכתפיים

 

בגזרת האקססוריז חשוב לשמור על טוב טעם וחן. המראה הזה הוא חינני כשלעצמו ולא באמת זקוק לחיזוקים. הכתפיים מספקות את מירב העניין ולכן כדאי לשמור על איזור הצוואר נקי מתכשוט, אלא אם כן הוא ממש ממש עדין. את השיער מומלץ להרים או לחילופין לקלוע לצמה או שתיים שיקלעו זו אל תוך זו בקדמת הראש. התסרוקת הזו היא עניין של טעם וסגנון, וחוץ מזה שהיא מאוד תואמת את רוח החולצה הרקומה, גם היא סומנה כאחד הטרנדים הכי הכי לקיץ הקרוב.