גברים יקרים.

אולי לא תמיד השיער על גופכם עושה הגיון. לפעמים הוא מתנוסס על גבי מקומות מוזרים כמו תנוכי האוזניים, או מגיח בפראות מתוך הנחיריים. לפעמים אתם מורידים את החולצה בחוף כזה או אחר ולנו נדמה שאתם לובשים אחת אחרת מתחתיה, ולפעמים הזקן שלכם כל כך חסר זהות כי "שכחתם להתגלח". אנחנו הנשים, מצופות מתוקף שנים של אסטתיקה מגזינית, להימצא חלקות באופן תמידי, אבל אצלכם, אצלכם השיער הוא אקססורי רב משמעות.

 

לא נשקר, לס איז מור, אבל בשני מקרים מותר שיער האדם מזה של האישה: על הראש ועל הפנים.

אתם אולי לא מבינים את המשמעות העמוקה של האמירה הזו, אבל למזלכם הטוב, בסטיילינג פשוט של השיער שלכם ובתוספת קמצוץ זיפים, אתם יכולים לשדרג פלאים את הלוק הכללי שלכם, ולהיראות הרבה יותר יפים ממה שאתם חושבים.

 

השיער של השכן

 

כמו המלתחה שלכם, גם בגזרת הראש הטרנד הכללי הוא קלאסי ומסורתי. הטוויסטים על סגנונות השיער המוכרים נבנים לאורך זמן ונשמרים טרנדיים לשנים ארוכות. כל אחד מכם, לפי טעמו האישי ומידת החיבור עם הספר (תמיד ספר, אף פעם לא ספרית! מדהים) בוחר לעצמו סטיילינג שמתעדכן אחת לחודשיים פחות או יותר. 

 

פשפשנו ומצאנו כמה סגנונות מודרניים עם נגיעות קלאסיות, שיכולים להיראות מעולה על כל אחד מכם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להקפיד לטפח את השיער שלכם, נגיד כל יום או יומיים, ולהפקיד אותו בידיים אמונות בכל פעם שהעניין יוצא מפרופורציה. 

 

האיטלקי

יש לכם שיער חלק ואין לכם שום בעיה עם תחזוקה שוטפת. אתם מתחברים ללוק המאצ'ו השרמנטי, וגם יש לכם מאגר זיפים מכובד. אתם אוהבים את המראה המחודד ומבנה הפנים שלכם מאורך וצר יחסית, ובמיוחד באיזור הסנטר. בינגו. לכו על זה ביותר בסטיילינג של מגולח או קצר מאוד ושיער מסורק ומשוך לאחור. בין אם אתם אנשים של ג'ל או של קרם לחות כזה או אחר, אל תעמיסו מדי על השיער המסורק. המראה הרטוב הוא נקי וסקסי אבל המראה השמנוני הוא… טוב נו סתם שמנוני ומלוקק.

 

הפיטר פני

כל זמן אומרים לכם שיש לכם "בייבי פייס" ובדרך כלל נעים לכם לחייך מאוזן לאוזן. השיער שלכם חלק יחסית ותספורת עם טאץ' נשי של קצר מאחור-מאורך מלפנים, עושה לכם את זה ביותר. מבנה הפנים שלכם אליפטי ואיזור המצח גבוה באופן יחסי. הסגנון הזה מושפע מאוד מלוק נערי בריטי, והחוק היחידי שלו הוא שכל השיער צריך להיות מסורק קדימה, ומוסט בעדינות הצידה. התוצאה משובבת וקלה לתחזוקה.

 

הנוסטלגי הנגיש

אתם אוהבים קולנוע של שנות החמישים ובאופן כללי מגדירים את עצמכם כרומנטיקנים חסרי תקנה. האינטרפטציה המודרנית לשיער סטייל אלביס ודומיו היא מעט ארוכה יותר וגם פחות מהונדסת ומושלמת. התוצאה היא לא מתאמצת עם נגיעות של וינטג' וקסם נעורים…

 

הרוקיסט הרגיש 

הסגנון הזה הוא הקיצוני ביותר, אולי, אבל הוא גם אחד הבודדים שיכולים להתאים לרוב סוגי השיער. הוא מדיע אלינו מעולם הרוק של אמצע המאה העשרים ומסמל את המעבר מנערות לגברברות. אם אתם חשים מהפכניים ובא לגם למרוד, זו יכולה להיות דרך מעניינת לעשות את זה ברמה החיצונית. סרקו את השיער שלכם כך שבלורית מתעגלת כלפי מטה תלטף את המצח שלכם, ותנו לה להתפרע בכיף. להשראה, חפשו את ג'וני דפ בסרט cry baby. מדהימוּת במיטבה.

 

יפה הבלורית והתואר

לא מפתיע שגם הסטייל הזה שואב מעולם הרוק. אצלנו המוזות הן שחקניות נשיות ועוצמתיות, אצלכם רוקיסטים עם נשמה של אמנים. גם הסטייל הזה יכול להתאים לרוב סוגי השיער, והוא לא בשום צורה מרושל. העורף מסופר באורך קצר וכל החלק העליון של השיער מתונסס בגאווה מבולגנת משהו, ונוטה מעט מטה לכיוון המצח. יש בלוק הזה אמירה מתריסה אבל מאופקת.

 

המתולתל

אם השיער שלכם מתולתל או גלי, יש סיכוי טוב שתתפתו להאריך אותו. חוץ מזה שמתולתל זה מהמם, האורך והנפח הם מפתחות לגיוון. אתם יכולים לאסוף אותו אל על לכדור מרושל ומדליק, שמפנה את איזור הצוואר ובדרך כלל משתלב יפה עם זיפים בני יומיים או שלושה. צמה אחת או אפילו כמה צמות דקות אסופות אל תוך הכדור יהיו טאץ' קטן ומדליק לא פחות. המראה הזה יתאים לכם אם אתם אנשים של טבע וקונפורמיזם במהותכם. קל מאוד להפוך לוק כזה למרושל מדי. אם זה מה שאתם מחפשים, מצאתם, אבל אם בא לכם להתברגן טיפ טיפה, שלבו סטיילינג שיער כזה בלבוש מוקפד קצת יותר. התוצאה כובשת.