עקבי סטילטו (או עקבי סיכה) הם חיה מעניינת. אומנם הם לא לגמרי מתחשבים בתנוחה הטבעית של כף הרגל, אבל מצד שני, אם נעלתן כאלה לקראת אירוע מיוחד או סתם כי התחשק לכן לשדרג את הלוק, אתן יודעות כמה הם מחמיאים לביטחון העצמי. זה כי אנחנו גבוהות ומאורכות יותר, אנחנו משמיעות את הנוק נוק חסר התחליף כשהסטילטו נוקשים נקישה קטנה ונחושה וכולם מביטים בהערצה סמויה בפלא המשודרג הצומח לו מתוך שני עקבים דקיקים וארוכים.

 

אנחנו מאוד בעד בריאות הגוף והנפש, וביטחון עצמי שמגיע מבפנים ולא ממקורות חיצוניים ולכן לא היינו ממליצים לנעול אותן על בסיס קבוע, מה גם שהליכה על עקבים מצריכה קצת אימון , בעיקר כדי לשמור על בריאות כף הרגל שלכן והקרסול. לכן, אם אתן חושקות בנעלי סטילטו, דעו שהעקבים מגיעים בגבהים שונים. הקבוצה הקיצונית ביותר היא לטעמנו פריט אומנותי ותו לא אבל עקבים בגובה בינוני או נמוך בהחלט יכולים להיות גם נשיים וגם נוחים. תזכרו שהמטרה היא להעצים אלמנטים נשיים ולא לגרום לחצי המין האנושי לסבול.  

 

אם יש לכן חברה שאומרת שעקבים דקים זה "הכי נוח בעולם"…. אנחנו לא נקרא לה בשמות אבל כן נגיד שאתגר לפניכן. כי אם אי פעם ניסיתן לטפס על המנופים הקטנטנים האלה שזכו בשם הסקסי "סטילטו", בטח גם לכן עברה בראש מחשבה על כוחות רשע ואופל בעולם. אז מה עושים? מתפשרים על בריאות הגוף עבור כמה לייקים עלובים? נושכים שפתיים וסובלים בשקט? לובשים חיוך אבל בלב שונאים את כל העולם? הצילו?

 

מדי פעם בפעם תעבור לידכן בחורה נאה למראה, מטופפת בעקבים דקים ונראית נינוחה למדי. גם אנחנו שואלים את עצמנו איך היא עושה את זה ומגיעים למסקנה שחוץ מאימון מקדים ישנו גם עניין האופי. כמו קולקציה מרהיבה של סטילטו בכל הצבעים, גם אנחנו הנשים, קולקצייה מגוונת של סגנונות וטעם אישי. לא כולנו מתחברות למראה המחודד והמגביה, אבל בחזרה לבחורה הנאה בעקבים.

 

אנחנו לא מקנאים, מי אמר שמקנאים, אנחנו חשים מידה של השראה באוויר, ומחליטים לשוב ולחפש תשובה לשאלתנו "אבל איך??!!" אז המסקנה הראשונה שלנו היא לטווחי זמן קצרים. הסטילטו יהיו החברה המושלמת לאירוע קוקטיילי או מסיבה ביתית באווירה אלגנטית, ואפילו לארוחת ערב בחוץ או כל בילוי שמורכב ממינימום הליכה ומקסימום ישיבה או הישענות. (הערס שבתוכנו מוסר שאם זה מצחיק אתכן, נסו לטופף עליהם שעה רצופה ונראה עם עדיין תצחקו). ובקצרה, אם יש לפניכן הפנינג מן הסוג החברתי ואתן מאוד חושקות בלוק הסטילטו, ודאו שהמקום והזמן מתאימים למראה כזה ושהנוחות שלכן לא תיפגע. כי אין דבר שמעליב את הסטילטו יותר מבחורה שמהלכת עליהם כמו ג'ירפה מפוחדת.

 

על אף הרתיעה מלוק מגניב שהופך להיות נחלת הכל, אנחנו מודים שנחמד לנו הלוק של סטילטו וג'ינס בגזרת בויפרנד. ג'ינס שיושב יפה ועוקב בנאמנות אבל לא בפנאטיות אחרי קווי המתאר של הגוף לנצח נצחים יהיה מגניב. צוותו לג'ינס חולצת טי מבד איכותי ואפילו וסט קלאסי, תיק קלאץ' וסטילטו בגובה הגיוני וסביר. קלאץ' ונעליים בצבע זהה אנחנו פחות אוהבים כי הם משטיחים את המראה בעינינו, אבל שני גוונים דומים או משלימים למשל יעבדו ממש מוצלח יחד.

 

למראה יומיומי פחות היינו הולכים על גזרות נשפכות ופחות צמודות. גם כי קיץ וחם, וצמוד מייצר מראה חנוט וסובל, וגם כי נשפך זה זורם וכל משאלותינו עלי אדמות הן שיזרום… אם אתן קטנות מידות, והאמת היא שגם אם לא במיוחד, לגמרי לכו על זה בשמלות בגזרת טי שירט רחבה, ושיער אסוף אל על או קלוע ואסוף ברישול. שמלות מקסי הן פרטנריות מעולות לעקבי סיכה, רק שימו לב לשילוב וזכרו שחז"ל הזהירו את כולנו מעודף טקסטורות מקושקשות. 

 

עקב בצד אגודל

 

אם המראה שאתן מחפשות הוא דווקא מראה ביניים, לא לגמרי יומיומי אבל גם לא סופר מפואר, היינו הולכים על סקיני שחור שיתחבר יפה לכף הרגל המבצבצת לה מתוך הסטילטו, אבל הופה שימו לב, מאזנים את כל הדרמה הזו בחלק עליון מחויט כמו ג'קט קל באורך הירך. גם המראה הלבן הטוטאלי יכול לעבוד ולהתקבל אלגנטי אבל במידה. למראה נקי לכו על מכנסיים לבנים מחוייטים בגזרה טיפ טיפה משוחררת וחובקת קרסול, טופ לבנה נטולת שרוולים ואולי אפילו ענק, כן כן , ענק מלשון תכשיט מאסיבי סביב הצוואר. כדי לקרקע מעט את כל המראה הזה היינו הולכים על סטילטו אלגנטיות ונקיות בצבע שחור, או לחילופין כאלה בעלות טקסטורה או גוון שאתן אוהבות כדי לרכך את המעבר החד מלבן לשחור.

 

ואם כבר הזכרנו צבע. אנחנו מאמינים בכל ליבנו שכל אישה צריכה נעלי עקב שחורות במלתחה שלה. זה לא בסיסי כמו אוויר לנשימה, אבל כמעט. צבעים נוספים "בסיסיים" הם גוון גוף או ניוד, ולקיץ הקרוב אולי משהו על הסקאלה שבין הכתומים הכהים לחמרה… רק דעתנו האישית. 

 

לסיכום העניין, סטילטו הוא במקור פגיון חד בעל להב ארוכה. לא, לאוחז בו אין מחשבות על אהבה ושלום אבל אולי לנועלת הסטילטו דווקא כן. אתן לא רוצות להיראות כמו בנות שבט ציידים שיוצאות למלחמה ולכן חשוב יהיה "לסנן" וללטש את המראה שלכן, שבשילוב עם עקבים כאלה יתקבל נקי, אלגנטי, נשי ו(השלימו את החסר).