אנחנו בשוק. בקטע טוב. כאילו. וזה. חליפות לבנות צובעות את המגזינים ב… טוב נו, לבן. מכף רגל ועד ראש. מחוייטות קצת יותר או קצת פחות, עוטפות את כל הלובש אותן בהילה זכה וטהורה מבתי היוצר של רבים וטובים. טוב אולי נסחפנו קצת, אבל מה שבטוח, טוטאל לוק לבן חוזר לאופנה! האמת היא שלבן הוא קלאסי בדיוק כמו שחור אבל המסר שהוא מקפל בתוכו הוא לגמרי הפוך. אם השחור הוא מלך הדרמה והמסתורין, הרי שלבן יהיה מלכת האור. לבן הוא הצבע הכי מורכב והכי פשוט שיש. הוא הצבע הנראה כאשר מביטים על אור המורכב מכל קשת הצבעים שהעין שלנו מסוגלת לראות, ואם זה לא קסם אז אנחנו עוברים לחפש חדי קרן בלפלנד.

 

למה זה טוב, אתם שואלים את עצמכם. מה היתרון הגדול בצבע שחוץ מלבלוע לתוכו את כל שלל הצבעים הקיימים, מאמץ בשמחה גם כל שפריץ תועה של קפה או רוטב מהחריימה של סבתא, לא עלינו. ראשית, אופנה היא אומנות שלא תמיד צריך להסביר, או שמתחברים או שפחות. שנית, לבן יחמיא כל כך לגוון העור השזוף שלכם. שלישית, מראה קלאסי הוא כזה שקשה לעמוד בפניו ויש סיכוי טוב שתרצו לאמץ לכם כזה מדי פעם. חוץ מזה, שאם כל דבר בחיים היה פרקטי, לא היינו יכולים לנדוד ולקוות שניתקל בחדי קרן. ואולי זה בדיוק מה שהצבע הלבן בא להזכיר לנו, שבין כתם לכתם יש הרבה מאוד שמחה ותום, ושאנחנו יכולים לתת לדאגות שלנו לנוח מדי פעם. יש מצב שהן אפילו ממש ממש יאהבו את זה.

 

אז מה, רק באירועים מיוחדים או שאפשר גם ביום יום? ממשיך לנקר קולו של הספק. אנחנו חובבי חיות היער המיתולוגיות בדיעה שאפשר גם וגם. יש קונצנזוס לגבי לבן בחתונות של אחרים וכבודה של הכלה כנסיכת הערב, ואנחנו נוטים להסכים, אבל חוץ מאירוע ספציפי כזה או מועדון לילה אפלולי ואלקטרוני, אנחנו נקפץ משמחה בכל פעם שנראה טוטאל לוק לבן. מראה אחד שאנחנו אוהבים במיוחד וגם חושבים שהוא תפור יפה למידותיו של יום רגיל, סתם יום שבא לכם להעביר בקלילות וכיף, הוא זה שמבוסס על הדנים הלבן. לא, אנחנו לא חזרנו בזמן לשנות השמונים, אבל אנחנו כן ראינו גזרות בויפרנד שבשילוב עם טי לבנה או לחלופין מכופתרת לבנה ומפוספסת קלות, וסניקרס כסופות פשוט הרחיבו לנו את הלב מאושר.

 

מראה נוסף ואלגנטי הרבה יותר, שגם בו אנחנו חושקים, הוא כזה של חליפה רחבה לבנה. החלק העליון הוא חולצה מכופתרת למשעי, אבל לא אטומה לחלוטין. הגזרה תהיה תלויה במבנה האישי של כל אחד ואחת, אנחנו באופן אישי מאוד אוהבים גזרות עטלף ואורך כולל שיגיע עד איזור המותניים, שלא לומר יחשוף קצת בטן. החלק התחתון לעומתו, יהיה מאורך וצמוד, ובגזרה גבוהה, כך שהבטן לא באמת תהיה חשופה אבל כן תהיה שם רמיזה מאופקת וקצת חצופה. המראה הזה יפה בעיקר לאלו מאיתנו שהתברכו במבנה דק ומאורך אבל אנחנו תמיד בדיעה שהאדם עושה את הבגד ולא להיפך, ככה שאם אתם מרגישים שהלוק הזה מבטא את השיק הפרטי שלכם בצורה הכי מדוייקת , ותהיו חכמים ועדינים בבחירה של אקססוריז, אנחנו נהיה האחרונים שנגיד משהו.

 

לבן על לבן

 

לוק מעניין שנתקלנו בו הרבה לאחרונה ואנחנו מאוד מחבבים, הוא מערכת לבוש בשני חלקים לבנים, ובמיוחד כשהם משולבים עם אביזרים "בועטים" שקצת שוברים את האופי המלאכי שלהם. מכנסיים בגזרת איי רחבה מבד כותנה לבן ובוהק, למשל, ישתלבו מעולה עם חולצת משי רחבה ורכוסה עד הצוואר בגוון אופ-וויט. 

 

כל בתי האופנה וכל הרשתות מקפידים לשלב לבן בקולקציות שלהם, ככה שלקנות את הפריט הלבן הזה שישדרג את ההופעה שלכם, יהיה מאוד פשוט. כדי לשמור על מראה נקי וסולידי, היינו ממליצים לבחור בפריט שתוכלו לשלב בכמה מערכות לבוש שונות. ג'קט לבן מעל טי שרט לבנה, ואתם הכי יפים שיש. כמה רחוק תחליטו ללכת עם זה והאם לשלב גם חלק תחתון לבן או דווקא דנים כחול (שאנחנו מאוד אוהבים!) כבר תלוי בכם ובטעם האישי שלכם. אביזרים כסופים יוסיפו ספארק וחן אבל אם אתם לא אנשים של תכשיטים, שרוכים כסופים, למשל, יהפכו הופעה רגילה לחלוטין להופעה קולית בטירוף.

just saying.