כמו בכל פברואר גם הפעם התקיים שבוע האופנה בניו יורק שכלל בוהו שיק, קלאסיות, והדפסים נועזים. אז לכל מי שלא עקב באדיקות אחרי המתרחש באינסטגרם, טוויטר ובכל אתרי האופנה והמגזינים למיניהם הנה עדכון היישר מהמסלול של הטרנדים החמים שבלטו בתצוגות של המעצבים הכי נחשבים, כדי שגם אתם תוכלו להתלבש כמו מנצחים.

 

לחובבות האלגנט שבינינו, חליפות היוו תפקיד דומיננטי על המסלול העונה. בקלווין קליין העדיפו ללכת על המראה האלגנטי המחויט עם מעילי טרנץ' בצבעים מרגיעים של גווני אדמה ושלג. נראה שההשראה לקולצייה היא המראה המודרני והעכשווי עם הצבעים הניטרלים. כמו כן גם בתצוגה של אופניניג סרמוני בלט המראה המתוחכם, אך האטרקציה האמיתית בתצוגה היה קיר השוקולד שנטף ברקע של המסלול.

 

ובמעבר חד משוקולד נוטף להדפסים, ההדפסים על המסלול היו בולטים ונראה שהמעצבים לא פחדו לקחת סיכונים. טורי בורץ' הוסיפה לדגמים הרגילים שלה גם הרבה דגמים יותר נועזים עם הדפסים של פתיתי שלג, ציורים של דרקונים ואלמנטים של פרש סוסים. בטרנד הזה הכל הולך, אל תחששו לשלב הדפס עם הדפס כי החוק שאוסר על זה כבר מזמן לא מעודכן. אצל ראג בון טרנד המשבצות מאוד בלט, וזה ידוע שראג בון יודעים על מה הם מדברים. ניתן היה לראות בתצוגה הכל משובץ החל מחולצות, מעילים וג'קטים משובצים עד למכנסיים וחצאיות משובצות, בעיקר בצבעי שחור ולבן. גם אצל טומי הילפיגר ניתן היה להבחין בכמה פריטים משובצים, הפעם בצבעים יותר בוהקים ובולטים.

 

בתצוגה של טומי הילפיגר כל הדוגמניות לבשו כובע צמר בגווני כחול ואדום, חלקם עם פונפון בקצוות. כובעי צמר זהו טרנד שנכנס חזק השנה, ניתן להבחין בו בעיקר אצל כל בלוגריות האופנה המפורסמות ובאתרי אופנה שמוכרים כעת מגוון רחב של כובעי צמר. בתצוגה של רבקה מינקוף ודיזאל אי אפשר שלא היה להבחין בחצאיות ומכנסי מטאליק בצבע כסף, וכמו כן גם חולצות מטאליק מכופתרות. הטרנד הזה פופלרי מאוד העונה, אז מי שעוד אין לו פריט מטאלי בארון שירוץ לקנות. למראה רוקרי-סקסי, החצאית המטאלית היא אולטימטיבית. הצבע הכסוף הולך טוב עם חולצות בצבע ורוד חיוור או שחור. אצל מייקל קורס היו צעיפי פרווה בצבעים ניטרליים שהפכו כל אאוטפיט למושקע. בקולקציה של אליס ואוליביה בלטו מעילי הפרווה והווסטים בדפוסים של קווים אופקיים. למי שעדיין אין לה מעיל פרווה, מומלץ להשקיע במעיל פרווה שחור שמתאים להכל.

 

אם בא לכם לאמץ את מה שנראה על המסלול חשוב להתמקד בצבעים. הצבעים לא חשובים פחות מהדגמים והגזרות עצמם ובכל תצוגה היה גוון אחד של צבע שבלט. בראלף לורן הלכו על חולצות וג'טקים בצבעי ניאון בולטים כמו אדום, ירוק וכתום. צבעי הניאון בהחלט גנבו את ההצגה לשאר הדגמים בקולקציה. גם בטרנד הזה אין ממה לחשוש כל עוד לא אכפת לכם להיות בולטים בשטח, ולמה שיהיה אכפת? חיים רק פעם אחת. אצל מרק ג'ייקוב הלוק הכי מיוחד היה המעילים בצבעי אומברה פסטל. אך בעיקר נראה שרוב הקולקציות כללו צבעים ניטרלים בגווני שחור, לבן, אפור וחום.

 

התפוח הגדול במרחק נגיעה

 

ולגברים שבינינו, אפשר לסכם את העונה הזאת במילה אחת, שחור. שחור נראה כמעט בכל הקולקציות, בבגדי הספורט ובחליפות הערב. במיוחד נראו שילובים של שחור עם צבעים יותר בהירים. טרנדים נוספים שנראו על המסלול היו צעיפים רחבים, ג'קטי מוטור, מכנסיים מחוייטים וחליפות מינימליסטיות. במיוחד בשבוע האופנה בניו יורק, תצוגות האופנה לגברים צוברות תאוצה בשנים האחרונות, מה שמוכיח שאופנה זה כבר לא רק עניין של נשים.

 

לסיכום, ניו יורק הוכתרה לבירת האופנה הבינלאומית וכיאה לבירה שנושאת את התואר הנחשק שבוע האופנה בעיר לא איכזב. המעצבים לא פחדו להתנסות בדגמים וטרנדים חדשים שהתקבלו בברכה אצל האנשים החשובים בתעשייה, כי עם אנה וינטור לא כדאי להתעסק. מה שראינו על המסלול, זה מה שנלבש בעונה הבאה.