לפעמים נדמה לנו ששנות השמונים הבינו כמה נוראיות הן היו מבחינה אופנתית. העשור הזה כאילו פרש אל ארץ לעולם-לא-שוב, ואחרי מראות קשים שהפיק במשך הרבה יותר מדי זמן, עשה חושבים, הפנים לקחים, ועכשיו הוא חוזר בראש מורם, עם מסקנות ומקצה שיפורים חסר תקדים. 

 

בגלל שאנחנו גדלנו בצילו, קצת קשה לנו פשוט לקבל את זה כטרנד מגניב, אבל בינתיים הספקנו לחטב את שרירי הבטן שלנו, ואנחנו מציגים בפניכם (אומנם בהיסוס קל אבל בכל זאת) את חולצת הבטן. כן, כן, היא חוזרת לככב, ולא רק שהיא חוזרת, היא גם כאן אחרי מייק אובר רציני והיא ממש משודרגת.

 

גם היום, כמו אז בימים הנוראים, חולצת בטן היא עדיין חולצה שחושפת את הבטן, אבל מה שהשתנה לטובה הוא מידת האורך. הן כבר לא בקושי מכסות את איזור החזה ומאלצות את הלובשת אותן לעשות את הבלתי אפשרי ולהצמיד בטן לגב. להיפך, חולצות הבטן מודל 2014 הן רחבות, ארוכות יותר, משוחררות. הן משדרות קלילות וקוליות, מה שבחיים לא היינו חושבים שנגיד על חולצות בטן אבל הנה אמרנו את זה. נבר סיי נבר. 

 

מערכת לבוש שאנחנו נתקלים בה לא מעט לאחרונה, היא מערכת שני החלקים הזהים. הם תפורים מאותו הבד עם אותה הטקסטורה, ונחשו מה? החלק העליון הוא חולצת הבטן. ההוכחה החותכת שלנו לשובה של הקרופ טופ (crop top) היתה התצוגה של אלכסנדר וונג בשבוע האופנה האחרון בניו יורק. אם עד אז עצמנו עינינו למתרחש, אחרי התצוגה של המעצב הגאוני הזה, אימצנו לעצמנו את מנטליות המפסידים שלוקחים ברוח טובה. או כמו שאומרת האימרה הידועה if you can't beat them, join them. חשוב מאוד לציין בהקשר הזה, שמודעות עצמית היא אביזר חובה. לכן, בנות יקרות, אם לא התברכתן בבטן שטוחה ובאמת באמת יפה, אנחנו בטוחים שהתברכתן בדברים אחרים. עשו עם עצמכן חסד, אחרת זה פשוט לא יעבוד. סורי, נשפכים מהצדדים לא נחשב עובד.

 

הרבה נשים נרתעות מהפריט הזה כי הוא באמת חושף את הבטן הרכה שלנו, תרתי משמע. אם אתן לא מהנשים האלה ואוהבות לוק קצת יותר אוורירי ומשוחרר, קבלו כמה טיפים על איך לחשוב מהבטן בלי ליפול לתוך בור של קלישאות:

 

הראשון והחשוב מכולם הוא בחזקת "אל תעשו". אל תצוותו מכנסיים צמודים בגזרה נמוכה לחולצת בטן. פשוט אל. זה כמעט חטא. וחוץ מזה שאין בזיווג הזה טיפת סטייל. אבל! אם תלבשו בגד גוף תחרה, למשל כזה שאפשר לקנות באמריקן אפרל, ומעליו תוסיפו חולצת בטן רחבה בגרסה א-סימטרית הנושקת למותניים ומתארכת בחלק האחורי, זו כבר וריאציה מתוחכמת ומעניינת של פריט שבבסיסו הוא, איך להגיד את זה עדין, זנותי וכעור. אז נא להפעיל שיקול דעת. אם יש על זה תוית של ביוקר וזה גם עולה ביוקר, זה עדיין לא בהכרח יוקרתי.

 

טיפ נוסף, בעל ערך גדול ועלות אפסית, שיעשה טוב ליחסים בין הפופיק שלכן לסביבה, הוא גוון עורכן. אם החלטתן ללכת על זה ולחשוף, הקדימו ושזפו את איזור הבטן והכתפיים קלות. אין יותר סקסי מעור בריא ושזוף במידה. אם אתן בהירות עור ולא אוהבות להיחשף לשמש, הקפידו על צבעים שיחמיאו לגוון הטבעי שלכן ולא יבלעו אתכן פנימה. אנחנו ממליצים על בדים בגווני כחול עמוק, חום ערמונים, חרדל או שחור. את הפסטלים והבהירים תשאירו לאחיותיכן השחומות.

 

היי רואים לך את הפופיק

 

דבר אחרון הוא איזון בין הפריטים. חולצת בטן צמודה וקצרה תעבוד יפה עם מכנסיים בגזרה גבוהה ורחבה. שילוב כזה ידגיש את איזור המותן אבל גם יכבד את צנעת הפופיק. ולהיפך, חולצת בטן אוורירית ורחבה יותר תשתלב יפה עם סקיני. המראה האהוב עלינו ביותר הוא שמלת מקסי צמודה, שמדגישה את קווי המתאר ומחמיאה להם, ומעליה חולצת בטן רחבה וחושפת כתפיים. במקרה הזה הבטן לא באמת תהיה חשופה, והמראה יהיה שיקי ומגניב, במיוחד אם תוסיפו לו סניקרס שטוחות או מגפון. נעליים יכולות כמו תמיד לעשות את ההבדל בין הופעה מיוחדת להופעה טראשית אז במקרה הזה היינו מוותרים על נעלי פאמפ ופלטפורמות למיניהן. תזכרו שטוטאל לוק חכם הוא כזה שמוציא את המירב מכל פריט, ולפעמים זה אומר שלא כולם צריכים לצעוק ביחד, כי אז מרוב רעש לא שומעים שומדבר.