כל בחורה יודעת שהמרוץ אחר בגד ים מושלם יכול להיות מתיש ומייגע. החל מזה שהבגד ים יחמיא לגזרה שלך ועד לזה שהוא יתאים גם למשקפי השמש החדשות שלך, לתיק אוברסייז שאת לוקחת איתך לים ולשמלה הקייצית. המסע ממשיך עם תאי מדידה בחנויות בהם האורות לבנים בוהקים ופחות ממחמיאים, ושאת קונה את הבגד ים בתחילת הקיץ כאשר העור שלך לא עוד לא ראה את השמש וחיוור מתמיד. חכי רגע, לפני שאת נכנסת לפאניקה כדאי שתדעי כמה דברים.

 

דבר ראשון שנשים חושבות עליו, אפילו לפני הגזרה, זה הצבע או ההדפס. בקטע הזה קשה להכליל מכיוון שצבעים שונים מתאימים לנשים בעלות גוון עור שונה. לשזופות ולברות מזל שמבנינו יתאים בגד ים בצבע לבן שיהווה ניגוד מושלם לעור שלכן. הצבע האדום מתאים לכולן ומשדר סקסיות, כמו כן גם הדפסי החיות למיניהן. בין אם בא לך ללכת על צבע חלק ובין אם זה הדפס משוגע, הכי חשוב זה להתנסות. במקום להיכנס לפאניקה תיכנסי לתא מדידה עם חמישה בגדי ים שונים אם יש צורך, עד שתמצאי את הצבע המושלם. חשוב שהבגד ים יתאים לא רק לגזרה שלך, אלא גם לסטייל ולסגנון שאת מתחברת אליו. לכן, אם חשוב לך שהבגד ים יראה טוב עם המשקפי שמש, האוויאנאס או התיק, תקחי אותם איתך למדידות.

 

האקססורייז חשובים לא פחות כאשר את דופקת את ההופעה השבועית שלך בים, את לא רוצה להיראות כמו כל שאר הבנות שרק לובשות בגד ים ויוצאות, במיוחד כי את עלולה לפגוש שם את כל העולם ואשתו. אם זאת השרשרת, הכובע קש או השמלת חוף השקופה - כל אלו יעזרו לך לבלוט ולהיראות שיקית, גם אם נכנס לך חול לעיניים ואת מזיעה.

 

ועכשיו לנושא העיקרי שהרבה נשים חוששות ממנו, איך להתאים את הבגד לגזרה. אחרי מחקר נרחב בתחום ועיון במאמרים רבים אספתי לכן את הטיפים החשובים ביותר. לנשים בעלות חזה גדול מומלץ ללכת על בגד ים משולשים ולהימנע מסטרפלס, כי זה יוצר מראה של חזה נופל. ולאלה שבצד השני ורוצות ליצור רושם של חזה גדול, אל תחששי להוסיף ריפוד, זה נדוש אך עוזר. אם הרגליים שלך קצרות, חלק תחתון עם קשירה נותן אשליה של רגל ארוכה יותר. בנוסף גם תחתון בגזרה גבוהה יעזור. ואם הרגלים שלך ארוכות, אז אין לך בעיה בכלל, התברכת. אם יש לך ירכיים, בגד ים בצבע שחור יעזור לגרום לירכיים שלך להיראות יותר צרות ממה שהן. גם בגדי ים בגזרת יהלום, או בגדי ים עם חיתוכים והדפסים יטו את תשומת הלב מהירכיים. יש נשים שלא מרגישות בנוח עם הבטן שלהן אבל לא רוצות ללבוש בגד ים שלם. הפתרון גם פה הוא תחתון בגזרה גבוהה שיכניס את הבטן פנימה.

 

סנסציה על החוף

 

אז כן, זה נכון שיש חוקים וטיפים שנוגעים להתאמה של בגד הים למבנה הגוף. אבל יחד עם זאת, כאשר את מודדת בגד ים שאת אוהבת ומרגישה איתו בנוח תשימי את כל החוקים בצד ופשוט תזרמי.  

לבסוף, גם לאחר שמצאתן את בגד הים המושלם, ואת כל האקססוריז למיניהם, לא לשכוח את האביזר הכי חשוב- קרם הגנה, כי גם פאשניסטות צריכות להיות חכמות בשמש. 

 

ולכם הגברים, קודם כל אנחנו מקוות בשבילך (ובשבילנו) שכבר התחלת לעשות ספורט לכבוד הקיץ. אז נכון שאצלכם בעיקרון לא אמורה להיות בעיה למצוא בגד ים, אך גם לכם לא יזיקו קצת טיפים לגבי הצבע של הבוקסר. צבעים כהים כמעט תמיד טובים. עם עור שזוף או כהה, צבעים לבנים או צבעי שמנת יתאימו ויבלטו, אבל כדאי להיות מודע לכך שצבעים לבנים עשויים להיות מעט שקופים וחושפניים כאשר הבגד ים רטוב. אם יש לך גוף חטוב ואתלטי, צבע בהיר או הדפס רטרו עדין יהיה כנראה הבחירה הטובה ביותר שלך. אם יש לך מבנה גוף פחות אטרקטיבי, ייתכן שתרצה לשקול משהו קצת יותר תוסס, הדפסים בסגנון שבטי הולכים מאוד עכשיו.