שמעתם פעם את הביטוי העלום "מראה מתוחכם"? בטוח שכן. זה כמו מורכב אבל לא בדיוק, ואם כן אז רק בקטע טוב. זה מעניין וקצת מסתורי, וכנראה אומר משהו על הלובש או הלובשת, גם בקטע טוב, אבל מה היא בדיוק אותה הצהרה אופנתית מתוחכמת? ואיך מתחכמים לקראת הקיץ הקרוב? שאלה מעולה.

 

מראה מתוחכם, בשונה ממתחכם, שהוא מעצבן רק במילה עדינה יותר, הוא כזה שלוקח פריט פשוט וסולידי, מערבב לתוכו קמצוץ ספארק, אבקת מגניבות בצבע שקוף, והופ הפריט הרגיל שלנו פתאום הפך למשהו אחר, משהו מעניין, משהו מ ת ו ח כ ם.

 

מ מח מחש מחשו מחשוף סוף

 

לקראת הקיץ הקרוב, שוב חובר למלתחות שלנו המחשוף העמוק, שתופתעו לגלות, הוא לא רק של גאלות נוצצות ושטיחים אדומים. הוא אוורירי ומשתלב מושלם אל תוך אקלים שמשי שבו מה שרוצים הרבה פעמים הוא פשוט להתקלף מהכל. אז בבקשה, קבלו כמה רעיונות על איך לתחכם מראה יומיומי בעזרתו האדיבה של ה-וי:

 

לפני הכל, גילוי נאות אבל לא מרעיש עבורכן, הנשים עם החזה השופע. המראה הזה הוא שנוי במחלוקת גם בלי העזרה של הנכסים הנכבדים. הלוק הזה רוצה להיות קליל ומעיז אבל לא חושפני או מפתה, שימו לב להבדל הדק מאוד בין השניים. טיפ קטן בשבילכן בהמשך.

 

מחשוף וי הוא הצהרה סקסית פאר אקסלנס, והעונה הזו מתווסף להצהרה הזו אותו תחכום שדיברנו עליו, כשהמראה הזה שואב השראה מעולם גברי של חליפות מחוייטות, ומבשיל את התוצאה הסופית לכזו שיש בה גם סקס אפיל נשי ועדין אבל גם עוצמה. הדרמה המופגנת שבחיתוך משולש ועמוק משתלבת העונה הקרובה אל תוך חליפות מחוייטות בשני חלקים, כך שיש הרבה מקום לשחק עם צבעים וטקסטורות. שילוב כזה הופך את מחשוף ה-וי לנגיש קצת יותר ואולי אפילו לבחירה במראה כזה גם לשעות היום ולא רק כמראה ערב דרמטי. הרמיזה החושנית עדיין שם אבל היא פחות מתאמצת. החשיפה דרך לבוש מחוייט היא מבוקרת ומאופקת ולכן יוצרת מראה מעניין ובוגר יותר.

 

חליפות מחוייטות בגזרה המדוברת שנראו על המסלולים מספרות על צבעים חדים כמו אדום או כחול רויאל. החלק התחתון הוא רחב ובעל גזרה יחסית גבוהה, ואילו החלק העליון הוא וריאציה מאורכת על וסט, עם מפתח עמוק ורכיסה באיזור הפופיק. הלוק הזה יפה ומרשים על המסלולים, ולנו בני התמותה נותר להשתאות, לקבל השראה ולעשות את זה בדרך שלנו. מה שכיף בחליפות שני חלקים הוא שאפשר לשלב את שני החלקים במערכות לבוש אחרות ולייצר עוד מראות ששואבים מהעולם המחוייט אבל גמישים מעט יותר. דוגמא טובה תהיה שילוב של חצאית פליסה ארוכה ונופלת עם וסט וי עמוק רכוס. התוצאה תהיה מאורכת וזורמת, אלגנטית, נשית ומאוד מעודכנת, ובמיוחד אם הצבעים יהיו על סקאלת הלבנים או הפסטליים למיניהם. את כמות העור החשוף אפשר כמובן למנן בעזרת שכבה דקיקה של תחרה או משי מתחת לוסט. 

 

מחשוף וי עמוק הוא דרך מעולה להארכת פלג הגוף העליון, ויחמיא בעיקר לנשים בעלות חזה בינוני או קטן. אם אתן בעלות מבנה כזה והחלטתן לנסות את הוי, הקפידו על חלק תחתון סולידי. מכנסיים או חצאית בגזרה גבוהה יוכלו להתאים מאוד, כשעבור מראה יומיומי שלבו נעליים שטוחות ונוחות.  

 

הקדישו תשומת לב מיוחדת לכמות הבד באיזור החזה. אתן רוצות חלק עליון רפוי במידה כדי שלחזה שלכן יהיה מקום בתוכו. פחות מדי בד ידחק את רקמת החזה כלפי המרכז או לא עלינו, ימינה ושמאלה, וכל השאיפה למראה קליל ופרופורציונלי תתנפץ לנו בפנים. וזה יהיה עצוב וכואב.

 

את המחוך או החזיה הסקסית שתלבשו מתחת, נסו להתאים לצבע ולטקסטורה של החלק העליון. חוץ ממראה אחיד ומאורגן, תתקבל שכבתיות שהיא תמיד דרך כיפית לשחק עם מחשופים ושקיפויות למיניהם. דרך נוספת ללבוש את ה-וי היא באצעות שמלות ארוכות, רכות ונשפכות. המראה הזה הוא טבעי יותר וזורם ויהיה נכון להשלים אותו בעזרת סנדל שטוח ועדין, איפור מינימלי ושיער נופל שימסגר את הפנים ואת איזור הצוואר.

 

בהקשר הזה, מילה לנשים השופעות שביניכן. באופן טבעי מושך אליו איזור החזה הרבה תשומת לב, ועל אחת כמה וכמה כשמדובר בחזה גדול.  כאמור, מחשוף עמוק כזה לא מומלץ אבל אם כן החלטתן לנסות, שמלות ארוכות ואפילו כאלה בעלות שרוולים ארוכים ואווריריים יהיו בחירה מאוד מוצלחת. צוואר חף מקישוטים גסים ונעליים שטוחות ועדינות להשלמת המראה. זה סקסי, כן, אבל לא מצועצע וצעקני. 

 

אז קדימה.

מחשוף עמוק באמוק. אבל בסטייל כן?