אופנת רחוב היא אמנות. וגם האני שלכם הוא אמנות. הוא התחיל בתור רעיון, הפך לחומר, והוא רק הולך ומשתפר. השינוי הוא הדרגתי, לא תמיד רואים, לא תמיד מרגישים, אבל בדיוק בשביל זה אופנה היא מראה נפלאה. הקיץ הקרוב מלא בטרנדים עשירים, בצבע ואופי, והרבה מאוד השפעה מגיעה מכיוון אופנת הרחוב. כי הרי מי אם לא האנשים של הרחוב יהיו ההשראה הכי גדולה. איך לקחת את הטרנדים האלה ולהפוך אותם לחלק מהמלתחה הפרטית שלכם היא אמנות בפני עצמה. תודה לאנשים שאופנה בשבילם היא שפה, שלוקחים את החיים בקלילות ומזריקים אליהם חן אישי, סטייל וטעם מעניין.

 

בהמשך לכתבה הראשונה בסדרה, קבלו כמה טיפים כלליים שיעזרו לכם להפוך לחיות רחוב משובחות:

 

לא תגזים כן תגזים. 

לפעמים אנחנו מרגישים צורך לפצות. זו עובדה. וזה סבבה. אבל. כשהפיצוי הופך את ההופעה שלכם לצעקנית, שם יהיה המקום לעצור. זה לא כל כל עניין של צבע או טקסטורה כמו של מינון. השיטה הכי טובה היא תחזית מזג אוויר רגשית. חפשו טונים שמשתלבים בצורה הרמונית עם איך שאתם מרגישים באותו יום. ואם אתם מרגישים שבא לכם לצעוק, אז תצעקו… 

 

לא תשים כן פסים. 

מכירים את הופעה המפוספסת? חולצה מפוספסת, מכנסיים מפוספסים, ג'קט תואם..? קרקסי משהו, ויכול להתקבל נפלא על אנשים בעלי אישיות קרקסית. יש כאלה והם באמת חיות מזן נדיר. קוראים להם ג'וני דפ והאביזר הכי מוצלח שלהם הוא הם בעצמם. פסים הופיעו לא מעט על המסלולים בכל שבועות האופנה שפתחו באופן רשמי את העונה החמה. בקיצור פסים זה אחלה, רק שימו לב שאתם לא יורדים מהפסים כשאתם לובשים אותם.

 

לא מספיק כן מספיק. 

מה שיש לכם להציע הוא מספיק. נקודה. ושאף אחד לא יגיד לכם אחרת. אופן הלבוש שלכם מתקשר עם שאר העולם בצורה לחלוטין תת מודעת ולכן הוא יכול להיות כלי ממש מגניב לספר לעולם מי אתם גם בלי שתגידו יותר מדי אם לא מתחשק לכם. הופעה אותנטית היא תמיד ולנצח הכי יפה עליכם. 

 

לא מיציתי כן מיציתי. 

הפריטים האלה שיש לכם בארון מקיץ 1992? כן, זו הוכחה מעולה לזה שלא עליתם גרם מאז ושאתם נראים מעולה. שחררו אותם לעולם שכולו טוב ופנקו את עצמכם בפריט חדש ועדכני שתואם את הטעם האופנתי וסגנון הלבוש שלכם בזמן הווה. לא כולל וינטג' מהמם שאמא שמרה בבוידעם או שמלה שסבתא שלכם קנתה לחתונה של בת הדודה שלה חפצי.

 

לא תלבש כן תלבש - חלק שני

 

לא תהפוך כן תהפוך.

יש הרבה מאוד פריטים, בעיקר חולצות אבל במקרים נדירים גם ג'קטים, שאפשר ללבוש הפוך! הם לא בהכרח מעוצבים או נתפרים עבור המטרה הזו אבל ההיפוך לצד הפנימי מוציא מהם איזו מידה יפה של מגניבות וקז'ואל שלא נמצאים שם בצד החיצוני. זה מקליל את ההופעה ויכול להפוך אותה מרצינית ומאופקת לכיפית ומשוחררת. ומי שלא רוצה מזה, שלא יהפוך.

 

אז לסיכום: הקיץ בפתח. העולם יפה. שחררו את הכבדים של פעם, עשו מקום בראש, ובארון, לפריטים חדשים, מחשבות חדשות, חוויות מרעננות. לנשים שביניכן, תתחדשו על שמלה קיצית מבד איכותי ונעים. כזאת שתוכלו ללבוש עם נעליים שטוחות או סניקרס לעבודה או סתם לבילוי קליל של אחר הצהריים. לכו על גוונים טורקיזיים בהירים, אפרסקים למיניהם, או על השילוב המנצח של שחור ולבן.

 

ולגברים, חולצות פשתן מכופתרות ישתלבו מעולה עם הג'ינס הזה שיושב עליכם בול, או עם מכנסיים באורך הברך אם אתם בדרך לבילוי לא מחייב ובא לכם את המראה הזרוק. כובעים, משקפי שמש ושאר אביזרים ישלימו את המראה שלכם אבל גם ייקחו אותו ממחלקת הטעם הטוב למחלקת הקיטש, אז שימו לב שאתם לא ממחזרים טרנדים או מנסים להיראות כמו משהו שאתם לא לגמרי מזוהים איתו.  

 

גם במקרה שלכם, האביזר הכי מוצלח שלכם הוא אתם בעצמכם, וכמה שתלבשו אותו יותר, יותר טוב. באהבה....