כנגד ארבעה בנים דיברה התורה. 

אחד מדען, אחד רוק סטאר, אחד קוסם, ואחד שסטייל הוא ממנו והלאה. לכל אחד מהם עולם פנימי סבוך ומרתק, וכל אחד מהם לובש את העולם שלו אחרת. לקראת חג החירות, קבלו הצצה אל תוך המלתחה הפרטית של ארבעה טיפוסים.  

 

המדען הוא טיפוס רציונלי. הוא אפקטיבי ואוהב לנצל את הזמן שלו כמו שצריך. הוא גם אוהב מותגים ונעלי מעצבים ואלא אם כן אמא שלו תבקש ממנו להצטרף אליה לקניות של לפני חג, סיכוי מזערי שתמצאו אותו משוטט במשביר לצרכן. הלבוש שלו נע על הציר שבין יומיומי-מדוייק לאלגנטי-מסורתי. לרוב תמצאו אותו במדים: ג'ינס או מכנסיים מחוייטים וחולצה מכופתרת. בעונות הקרירות יותר הוא יוסיף סוודר וג'קט. לכל פריט יש פונקציה, ולכן לא תתפסו אותו מאובזר ללא סיבה. הוא לא חובב גדול של תכשיטים, מצד שני הוא כן יקפיד להיות חמוש במשקפי השמש הכי קלאסיים והכי נקיים שיש. אלא שהמדען שלנו הוא טיפוס יצירתי ביותר. החולצות שלו נתפרות בהתאמה אישית ומשלבות בדים חלקים עם טקסטורות פרחוניות בטונים מפתיעים. תחת החזות המוקפדת שלו מסתתרת-לא מסתתרת אישיות קולחת ועמוקה, בגוונים שרובנו יכולים רק לחלום עליהם. גם הגרביים שלו יוסיפו בדרך כלל נופך קליל לדמותו הרצינית, ותמצאו אותו בגרביים מפוספסים בכתום זוהר, כחול ואפור. הוא אוהב שילובי צבעים מסעירים ולא מפחד מבדים כמו קטיפה ופשתן. הוא חובב עניבות וחפתים, ולא יהיה מאושר ממנו לעלות על חליפה לקראת אירוע חשוב. 

 

הרוק סטאר הוא טיפוס קוטבי. הלוק שלו משתנה בהתאם להלך הרוח ומזג האוויר הפנימי שלו. הוא יקפיד על הטוטאל לוק הזרוק משהו ויתמקד פחות בפרטים הקטנים. הוא נוטה להתאבזר בזקן מחוספס, קעקועים, טבעות וגיטרה שתלויה לו בנונשלנט על הגב. הצבעים במלתחה שלו יהיו בדרך כלל מאוד סולידיים, ויכללו כחול, ירוק זית, חום, שחור ובז'. מדי פעם הוא מפתיע בטוטאל לוק לבן שכולל מכנסי פשתן, טי שרט לבנה ומחשבות על טבעונות וקבלת העצמי. הוא לא מתפרע בבחירה של גזרות או בדים אבל תמיד תהיה לו לפחות חולצת פלנל משובצת ומכופתרת אחת. הוא חובב מושבע של ג'ינסים קרועים ומגפיים כבדים משופשפים טוב טוב, שמתאימים בול לנפש פראית וחופשית. הוא מאוד אוהב ללכת יחף, ובכלל כל סגנון הלבוש שלו הוא מאוד לא מתיימר. אין לו עניין אמיתי במותגים אבל איכשהו הכל נראה עליו ממש טוב. הוא חובב גם אביזרים כמו כובעים או צעיפים למיניהם, או כל אלמנט אחר שאומר מסתורין. אם תפסתם אותו לובש אדומים או כתומים, צלמו למזכרת, יש לו יום טוב ונטול דאגות קיומיות.

 

הקוסם הוא חד קרן אופנתי. הסגנון שלו הוא קרקסי ותיאטרלי ועתיר באלמנטים הלקוחים מעולם פנטזיונרי שבו חליפת משבצות סגלגלה ונעליים כתומות הן השילוב המושלם. הוא מלך הכובעים והעניבות המצחיקות, ואין אף אחד שנראה טוב יותר ממנו בוסט קטיפה. לגבי צבעים וטקסטורות, בעולמו של הקוסם, כמה שיותר - יותר טוב. הוא ירקח תלבושת ססגונית, יוסיף שלייקעס מנוקדים ויקנח בנעליים שרוכות בגזרה ליצנית. בדרך כלל תלווה את ההופעה הלא שגרתית שלו אישיות כובשת, חמה, קצת מטורפת, חולמנית אך מדוייקת. הוא נמצא כאן כדי לעשות שמח, ושמח הוא אכן יעשה. בנוף האורבני המוכר לרובנו, חיה כזו מזן הקוסם היא נדירה, אבל אם תיתקלו באחד כזה במקרה, חייכו אליו. הוא בטח ישלח את החיוך הכי מקסים שלו אליכם בחזרה. 

 

כנגד ארבעה בנים דיברה התורה

 

הבחור שלנו שהסטייל הוא ממנו והלאה הוא תעתוע, כי גם חוסר הסטייל שלו הוא סוג של סגנון. מראה ה"לא אכפת לי מה אני לובש" הוא הצהרה ממש ככל שאר ההצהרות, ולכן, תרצו או לא, סגנון הלבוש שלכם מדבר בשבילכם. חסר הסטייל הוא טאבולה ראסה מסקרנת. מצד אחד אין לו העדפות אופנתיות ברורות. מצד שני, הוא ממש ממש מתאמץ שלא לפתח לעצמו כאלה. יכול מאוד להיות שתחת חוסר הסטייל המופגן מסתתר לו קוסם לא ממומש. או בכלל זן חדש של גבר מתלבש. המראה שלו יהיה פשוט, גנרי ולא מעניין. וככה הוא אוהב את זה. הוא פרקטי מאוד בבחירות שלו והאמת היא, שאם לא היינו חייבים להתלבש כי חוה אכלה את התפוח בגן עדן, סביר להניח שהוא היה מסתובב עירום ומאושר. אין לו שום בעיה מיוחדת עם צבעים כלשהם או טקסטורות, כי הרי לא באמת אכפת לו. בעצם, הוא מתייחס לבגדים שלו כמו שחתולים מתייחסים לפרווה שלהם. הוא אומנם לא מלקק אותם אבל כן מקפיד שיהיו נקיים. ועל זה שתי נקודות.

 

חג שמח מלא סטייל וחופש לבחור לכו-לם!