נשים בהחלט אובססיביות להלבשה תחתונה וזה מוכח בכך שבשנים האחרונות נשים דורשות לבני נשים סקסיים יותר ויותר, ולבישתם כדי להגביר את התשוקה במערכת היחסים הפכה לעניין שבשגרה. חשוב להבחין בין הלבשה תחתונה סקסית לבין הלבשה תחתונה פשוטה.

 

הלבשה תחתונה נלבשה על ידי נשים במשך מאות שנים, בדרך כלל למטרות סניטריות ואסתטיות. עם הזמן נשים התחילו ללבוש הלבשה תחתונה למטרות חושניות ומיניות. גרבי משי, חזיות בצורות ובגזרות שונות, וכמו כן גם ביריות כדי לגרום לאישה להיראות סקסית ומסתורית.

אז לפני שאתן ממהרות לחנות הלבשה תחתונה לקנות פריטים סקסיים להרשים את הגבר שלכן, כדאי שתדעו מאיפה הכל התחיל.

 

מחוכים היו באופנה לפני שישים שנה ונשים היו נדחסות לתוכם כדי לקבל את הגזרה המושלמת. לאחר מכן הגיעה המפכה המינית של 1960 שבה הלבשה תחתונה סקסית כמעט ונעלמה כיוון שנשים הלכו על המראה הטבעי או ללא חזיות בכלל. אך זה לא היה הסוף ללבני הנשים המושכים, בשנות ה90 הפרספקטיבה שזה בסדר להתלבש סקסי גרמה לכך שיותר ויותר נשים לבשו חזיות ותחתונים סקסיים. באותה תקופה, בדיוק כמו עכשיו, החנות ויקטוריה'ס סיקרט הייתה בכל קניון בארה"ב (מה שמזכיר לי, שאלת המאה, מתי זה כבר יגיע גם לישראל?!?). נשים התרגלו לרעיון של לקנות חזיות ותחתונים לפי איך שהם נראים ופחות לפי הנוחות שלהם. וכך לבני הנשים נהיו יותר חושפניים והרבה פחות צנועים, כי אחרי הכל, מי צריך צניעות במיטה? ככל שהטרנד גדל, כך גדל גם הטירוף להשיג הלבשה תחתונה יותר מיוחדת. לבני נשים אירופאים יקרים עוצבו ונבנו במיוחד, כמעט כמו פריט אומנות. מכאן התחילה האובססיה. לבני נשים סקסיים הפכו מטאבו לפופולריים ביותר.

 

נשים אכן אובססיות להלבשה תחתונה סקסית והן כבר לא מתביישות להכריז זאת. חזיות איכותיות ויקרות מתחרה מושכות נשים רבות לקנות אותן כבר מגיל צעיר. זה מתחיל מכותנות הלילה העשויות קטיפה שהאימהות קונות לילדות הקטנות שלהן וממשיך גם כשהנערות המתבגרות צריכות לבחור את החזיה הראשונה שלהן. משם ההתמכרות מתפתחת והחזיות הפשוטות הופכות גם הן לזוהרות ונוצצות כמו כותונות הלילה שהיו לנו בילדותנו.

 

כל כך הרבה נאמר על הנשים הצרפתיות והאהבה שלהן ללבני נשים איכותיים. נשים צרפתיות בעיקר מהוות השראה לכולנו כשזה נוגע לבחירת לבני הנשים שלנו. הן ידועות בכך שהן תמיד מתאימות את החזיה שלהן לתחתונים, ובזה שהן לובשות רק לבני נשים סקסיים במיוחד. בספר "כל מה שאת צריכה כדי להיות צרפתייה" מוסבר כי כאשר הנשים הצרפתיות לובשות לבני תחרה מותאמים הן מרגישות סקסיות מבפנים, מה שמקרין את החושניות שלהן כלפי חוץ. דבר כזה יכול להישמע הזוי לישראליות שקונות תחתונים בחבילות וחזיות בנפרד, ואמנם זה יהיה שינוי עצום, או אפילו נשמע בלתי אפשרי, אבל אני כבר רצתי לקניון לקנות את התחתון של החזיה שקניתי בשבוע שעבר, וכך גם אתן יכולות.

 

עבור הצרפתיות הלבשה תחתונה הם הפרטים הכי חשובים ויקרים מכיוון שזה הדבר הראשון שנוגע בגוף מתחת לבגדים. כדי לפלרטט כמו צרפתייה זה אומר שאת תמיד צריכה לשדר סקסיות וחושניות. ריבוי הבוטיקים שמוכרים לבני נשים בפריז הוא הוכחה מוחלטת לאובססיה של הנשים הצרפתיות, ומוערך כי הן מבזבזות לפחות 30% מההכנסה השנתית שלהם על הלבשה תחתונה. הצרפתיות גם לעולם לא ילבשו חזיות ותחתונים שצבעם כבר דהוי, הן יודעות היטב מתי זהו הזמן להיפרד מהפריט הישן ולהחליפו בחדש. דבר נוסף שהן מקפידות עליו זה לדעת להתאים היטב את החזיה המושלמת בשבילן. חזייה רגילה, זולה, ופשוטה אכן תעשה את אותה עבודה שחזייה יקרה ואיכותית, אך ההשקעה הכספית בהחלט שווה את זה. אם את נראית טוב בכל רגע נתון, גם מתחת לבגדים, את תרגישי יותר סקסית ותקריני את זה החוצה. אם נקבל את השעמום ה"יומיומי", בניגוד ל"מיוחד", נאבד את ההזדמנות ליהנות מהדברים הקטנים ביומיום, מה שיגרום לכך שנרגיש סקסיות רק ברגעים נתונים. אז אתן תחליטו האם המאמץ וההשקעה הכספית שווה את זה או לא.

  

האובססיה שמתחת לבגדים

 

ועכשיו לחלק המעשי, עם המגוון הרחב בחנויות כיצד ניתן לבחור את לבני הנשים המתאימים ביותר? דבר ראשון חשוב לדעת שהשקעה כספית בחזייה הנכונה היא רוב הפעמים נחוצה, אל תצפי לצאת עם חזייה איכותית במחיר נמוך. כאשר את בחנות מודדת חזיות אל תתביישי להיעזר במוכרת שתעזור לך למצוא את המידה שלך, בשביל זה הן נמצאות שם. אין שום תירוץ ללבוש חזייה שלא מתאימה לך במאה אחוז. דבר נוסף שיש להביא בחשבון זה המטרה שלשמה את קונה. אם זה משהו שאתה רוצה להיות מסוגלת ללבוש מתחת לבגדים צמודים, מומלץ ללכת על רצועות שקופות. אם המטרה היא לקנות חזייה סקסית ומפתה, מומלץ ללכת בגדול על תחרה, פפיונים או אבנים נוצצות משתלשלות. להשלמת המראה הסקסי בשביל הגבר שלך אפשר גם להוסיף ביריות.

 

כל אישה חולמת להיראות ולהרגיש סקסית, ולבני הנשים הסקסיים עוזרים לנו להגשים את החלום. בעוד שגברים אוהבים לראות נשים שלובשות הלבה תחתונה סקסית, נשים אוהבות עוד יותר ללבוש אותה מסיבות רבות. הן אוהבות את ההרגשה על העור שלהן ואת הביטחון העצמי שזה נותן להן. לא משנה מה האישה לובשת, אם היא לובשת חזיית תחרה מתחת, היא תרגיש מושכת. זו כנראה הסיבה מדוע רוב הנשים אובססיביות לגבי הלבשה תחתונה סקסית.

 

ולגברים שביניכם, כשהאישה שלכם מפתיעה אתכם בלבוש סקסי למיטה, מקווה שאתם מודעים לכך שהיא השקיעה. היא חשבה על כל פרט קטן ויצאה מגדרה כדי להיראות טוב רק בשבילכם. תראו לה כמה אתם מעריכים את זה, ואולי היא תהפוך את זה להרגל ולא רק משהו חד פעמי.