הם דקים, מלוטשים לדרגת שלמות, עשוייםבתהליך מהפנט שכולו ניסוי ומשחק עם הטבע, והם יפים בטירוף. הפייבוריט החדש שלנו, משקפי שמש עם מסגרת אבן.

 

המותג שווד (Shwood), סדנת הייצור, הכישרון וחומרי הגלם כולם תוצרת פורטלנד, אורגון. בעלי המותג והצוות כולו חולקים חיבה משותפת לטבע המקיף את פורטלנד ולאפשרויות הגלומות בתוכו. כמו דה וינצ'י שראה את הפסל המלוטש עוד כשהיה גוש אבן, גם בשווד חולקים חזון דומה, ומצליחים לראות את המוצר המוגמר בסלעי צפחה.

 

גבישי הצפחה רכים בדרגה בינונית וערוכים במרקם שכבות, הנוטה להתפצל ללוחות ולכן קל לעבד אותם. בשווד פיתחו שיטה מקורית להפרדת הלוחות זה מזה וליצירת משטחי אבן טבעית מחוספסת קלות ויפהפיה, בעובי של מילימטר אחד בלבד. מתוך המשטחים נגזרות בלייזר מסגרות המשקפיים, ובגלל הטקסטורה העשירה של החומר המקורי, אין שום סיכוי בעולם שמסגרת אחת תדמה לאחרת. בקיצור, אם חיפשתם מתנה מקורית או ממש בא לכם להתחדש באביזר שרק לכם בעולם כולו יהיה כמוהו, אתם יכולים להפסיק לחפש ופשוט ללכת על זה.

 

המותג הזה הוא גאוני כי חוץ מזה שהמוצר הסופי עושה לנו את זה ברמות אחרות, התהליך כולו הוא מחווה באמת ייחודית לחומר המקורי ולתצורה שלו בטבע. אנחנו אוהבים את העובדה שהמסגרות של שווד עשויות משכבות על גבי שכבות של לוחות צפחה דקים, ממש כמו הסלעים שמהם נחצב קו המתאר שלהם. השכבות מוצמדות זו לזו ובתהליך של הדבקה ולחיצה מתקבלות המסגרות. הן משוייפות באופן פרטני ומוצמדות לידיות עשויות פלדת אל חלד, ועליהן מוטבע הלוגו המדליק של שווד. לא ראוותני ומנצנץ אלא פשוט טאץ' קטן וצנוע שמכניס אתכם למועדון לקוחות אקסקלוסיבי ואפילו קצת סודי.

 

אבנים בעיניים

 

בתחושה שלנו המשקפיים האלה יזרמו מעולה עם מראה שהוא מה שאנחנו אוהבים לקרוא לו טראש-אלגנט. זה אומר מראה שהוא כמו הצפחה, מחוספס קלות אבל מעוצב למשעי ומלוטש עד הקצוות. הצבעים של המסגרות נעים על הסקאלה שבין אפורים כהים לבהירים מאוד ויכולים להתאים לכל צבע בעצם. המראה שהכי נתעלף מאושר לראות יחד עם המסגרת הזו יהיה אנדרוגני ויתאים גם לגברים וגם לנשים שמרגישים טוב במראה נקי וקלאסי. אנחנו חושבים על מכנסיים שחורים (גזרת עיפרון עם מותן גבוהה, בנות), חולצה לבנה מכופתרת אך מרושלת קלות ואפילו מבד רך ונופל כמו משי או אורגנזה, חגורה דקה שתפריד בין השחור ללבן, ולהשלמת הלוק המהמם הזה, מסגרת אבן.

 

כמה פשוט, ככה יפה!