עונת הסיילים היא העונה שמתחילה באיזור חודש יולי, כשעדיין חם ומהביל בחוץ ואנחנו תוהים מי בעצם חושב שהגיע הזמן להחליף את המלאי בחנויות למלאי חורפי, אבל גם אם ההחלטה הזאת נראית לנו תמוהה, לקראת סוף אוגוסט ותחילת עונת החגים, אנחנו מתחילים להבין את ההגיון. הסייל של סוף עונת הקיץ הוא סייל שווה במיוחד, כזה שיכול לספק לנו פריטים מצויינים במחיר מנצח ביותר.

 

ג'ינסים ומכנסיים בכלל

 

אולי הפריטים הכי שווים לרכישה בעונת הסיילים הם ג'ינסים. המתלבשות והמתלבשים הישראלים אוהבים ג'ינס באיכות טובה, שהמחיר שלו יכול להגיע בעונה נטולת סיילים לכמה מאות ואפילו אלפי שקלים. בתקופת הסייל של הקיץ הג'ינסים זוכים להוזלה משמעותית וזה הזמן להצטייד במכנסיים שילכו איתנו עמוק לתוך הסתיו והחורף. עד הקיץ הבא.

 

גם מכנסיים מחוייטים מבד נושם ודק, או מכנס צבעוני שאופנתי באביב ובקיץ האחרונים, יכול להיות פריט אופנתי שנוכל לשלב גם עם חולצה שחורה חורפית, סריג סתווי או טי שירט קיצית, לא משנה באיזו עונה אנחנו נמצאים.

 

שמלות וחצאיות

 

שמלות קיץ הן בדרך כלל שמלות קצרות שעשויות מבדים כמו כותנה, משי או לייקרה, הן אהובות במיוחד על המתלבשת הישראלית אבל הן ממש לא חייבות להיות פריט קיצי בלבד. הוסיפו לשמלת הקיץ שקניתן בסייל גרביונים שקופים או צבעוניים, מגפיים איכותיות וסריג מעל ותוכלו לקבל מראה סתווי ואפילו חורפי.

 

המגוון הגדול כל כך של שמלות מכל הסוגים והמינים, שחורות, לבנות, צבעוניות, במראה וינטאג' או מראה מודרני ומתוחכם, קרובות לגוף או אוברסייז, יכול בהחלט לספק לנו תוספות מיוחדות למלתחה במחיר מינימום.

 

סוף עונה : הפריטים ששווה לקנות בסוף העונה

 

גם חצאית ג'ינס בגזרת A או חצאית מיני ואפילו חצאית מקסי אופנתית יכולות ללכת איתנו במשך שנים ולכן אם אתן פוגשות בחצאית חלומותיכן במחיר מבצע קיצי, לא כדאי להסס.

 

נעליים ומשקפי שמש


גם האקססוריז חשובים למראה שלנו בעונת הסתיו והחורף, אבל בסוף הקיץ אפשר למצוא נעליים ומשקפי שמש במחירים מעולים והפריטים האלו יכולים ללכת איתנו במשך שנים ארוכות. סנדלים איכותיות, נעלי עקב או נעלי בובה שטוחות הם פריטים שתמיד משתלבים במלתחה ואפשר לעשות איתם הרבה. אם המחיר אטרקטיבי, אין מה להסס. משקפי השמש האיכותיים מבית המעצבים המוכרים יכולים להגיע למחיר של כמה מאות שקלים ואפילו אלף שקלים ויותר, בסוף העונה המחיר יורד משמעותית וזה הזמן לאבזר את המלתחה במשקף חדש.