ישראל היא מדינה חמה, אין שום דרך לערער על כך. ברוב ימות השנה אנחנו מסתובבים מתחת לשמש, שוטפים את עצמנו בחום הנעים והפחות נעים שלה, תלוי על איזה חודש בשנה אנחנו מדברים. סנדלים הם אמצעי לשמור על התחושה האוורירית של כפות הרגליים גם כשבחוץ חם ומיוזע ואם זאת, להפגין לוק מוקפד יותר מאשר זה שמאפיין את כפכפי הגומי הממכרים. מכירות סוף העונה הן הזדמנות להוסיף לאוסף הקיים עוד זוג סנדלים שילך איתנו קיצים רבים קדימה.

 

צבע, סטייל, טרנד

 

מומחי אופנה רבים יודו בפניכם שלא משנה מה אתם לובשים, הנעליים או הסנדלים שבחרתם לנעול באותו היום הם אלו שיקבעו האם המראה שלכם מנצח או מפסיד. הטרנדים החמים של שנת 2013 אפשרו לנו להוסיף לא רק אווירה מוקפדת וקלאסית למראה שלנו אלא גם הרבה מאד צבעים, טקסטורות ובעיקר – ביטוי אישי אופנתי.

 

בין הטרנדים החמים של השנה תוכלו למצוא צבעי ניאון חזקים – ורוד, צהוב, כתום, ירוק, כחול רויאל וגוונים חזקים נוספים שנבחרו לעטר סנדלים במראה קלאסי כמו סנדלי רצועות או סנדלים עם עקב. אבני חן אמיתיות ואולי קצת פחות אמיתיות, תלוי במותג, מעטרות סנדלים שטוחות ומוסיפות להן גלאם. אבני החן האלו הן עוד טרנד חם. גם הטרנד הפאנקיסטי לא פסח על תחום הסנדלים – עם ניטים, אבזמים בולטים והרבה שחור, שמשתלב לא רע בכלל עם שמלת קיץ צבעונית או מכנס ניאון של סתיו.

 

לכל רגל סנדל משלה

 

ההיסטוריה האופנתית הישראלית קובעת שהסנדלים הכי פופולריות בארץ היו בעבר הסנדלים התנכ"יות שנחשבות גם להמצאה ישראלית. אבל לא חייבים להסתפק במראה הפלחה כדי לדפוק הופעה.

 

סנדלי עקב או סנדלי פלטפורמה הן טרנד לוהט של קיץ 2013. עקב הפלטפורמה הוא עקב שמאפשר גם למי שלא מורגלת בנעילת סנדלי עקב להישאר יציבה על הקרקע. הן מגיעות השנה במגוון רחב של צבעים – מהניאונים האופנתיים ועד השחור, החום והאפור הקלאסיים.

סנדלי רצועות הן סנדלים פופולריות מאד בישראל. בניגוד לשנים קודמות השנה נדמה שהן קפצו מדרגה. את העיצובים הקלאסיים שמזכירים לנו סנדלי שוק מתאילנד מחליפים עיצובים צבעוניים, עם קישוטים כמו פפיונים ופרפרים, פרחים ואבני חן וכל אלו צבועים בכל צבעי הקשת.

 

המדריך לרכישת סנדלים 

 

סנדלי אצבע הן סנדלים הדומות לכפכפי האצבע, אך הן מתחברות ברצועה נוספת, אחורית שמונעת את תזוזת הסנדל. גם הסנדלים האלו מגיעות העונה במגוון רחב של צבעים, עם חרוזים על רצועת האצבע, עיטורים שונים, שילוב של רצועות עור במספר צבעים ועוד.

  

כמה טיפים לבחירת סנדלים

 

למרות שהיום אפשר להנות בכל עונה משופינג מסעיר של זוג סנדלים חדש, כשאנחנו בוחרות או בוחרים זוג סנדלים חשוב שנבחר סנדלים איכותיות, העשויות מחומרים עמידים ללחות ולחום. חשוב מאד לבחור בסנדל שחובק את הרגל ואינו משוחרר מדי או הדוק מדי. אם אתם בונים על זוג סנדלים אחד בכל עונה, קנו סנדל בגוונים נייטרליים שיוכל להתאים לכל תלבושת שתבחרו.