עונת המעבר היא עונה מסובכת למי שאוהב להתלבש בצורה אופנתית ומדוייקת. האקלים בחוץ משתנה במהלך מספר שעות מאקלים קיצי לחלוטין לאקלים סתווי וקריר, הערבים קרירים אך הימים חמים מאד והארון הופך להרבה יותר מבלבל ומבולגן. לא חייבים למהר ולהחליף את ארון הקיץ בארון החורף ברגע שבו הסתיו מציג את סימניו הראשונים. באמצעות כמה פריטים מנצחים אפשר להפוך את ארון הקיץ לארון סתיו, בלי להשקיע במלתחה סתווית שלמה שתשמש אותנו רק לחודש או חודשיים ובלי להיפרד מהפריטים הקיציים האהובים.

 

 

סריגים קלילים בצבעים נייטרליים

 

כשאנחנו חושבים על סתיו אנחנו חושבים על התעטפות, מבחינה אופנתית – סריגים הם המעטפת הכי נעימה לתקופה הזו. אנחנו לא מדברים על סוודר סרוג מצמר גס וחם כמו אלו שאנחנו שומרים בארון לימי החורף החמים, גם לא על סריגי גולף חונקי צוואר. סריגים קלילים לנשים וגם לגברים אפשר למצוא היום בכל החנויות המובילות – הם סרוגים מצמר דק או מסיבי כותנה דקיקים ונעימים, לא מחממים יתר על המידה, לא חונקים ולא יוצרים גירוי על העור החשוף.

 

סריג הוא הפתרון האידיאלי לתקופה בה אנחנו יודעים איך אנחנו יוצאים מהבית, אבל לא יודעים איך נחזור אליו. צרפו אל מלתחת הקיץ ערימת סריגים קלילים בצבעים נייטרליים כמו שחור, לבן ואפור, שיתאימו לכל שמלה פרחונית קיצית, חולצת טי מודפסת או למכנס הקצר המשובץ. קל ללבוש, קל לשים בתיק כשלא צריך, קל להתעטף.

 

מכנסיים רחבים

 

בקיץ רובנו מעדיפים לחשוף את הרגליים, בחצאיות, שמלות או מכנסיים קצרים. הסתיו מביא איתו כאמור תחושה של התכסות והתעטפות, אבל לא חייבים להוציא את מכנסי הצמר או את הג'ינסים הכבדים מארון החורף.

 

מכנסיים מחוייטים בגזרה רחבה, שלא עוטפת את הגוף אלא שומרת על חופש בתנועה, הם מכנסיים אידיאליים לסתיו. העור נושם שחם, אבל כשקריר הם מספקים את הכיסוי המושלם. מכנסיים ארוכים הם פריט חובה ללילות קיץ עם גופיה צמודה או חולצה מכופתרת ובסתיו הם הופכים לפריט יומיומי מושלם.

 

מתכוננים לסתיו: מארון קיץ לארון מעבר

 

ג'קטים קצרים

 

בכל קיץ מציעות לנו חברות האופנה ג'קטים קצרים, אבל הלחות החונקת של הקיץ מונעת מרובנו ללבוש מעל הבגדים הקיציים ג'קט. כשהעונה החמה מתחילה להיפרד מאיתנו, הג'קטים הקצרים שהתחבאו בתוך הארון וחיכו להזדמנות המושלמת, מוצאים נחמה. זה הזמן להוציא את הג'קטים הקצרים ולנצל כל רגע סתווי.

 

איזה ג'קטים? ג'קטים מג'ינס עם שרוול שלושה רבעים, בגזרה קצרה עד המותניים, יהיו מושלמים עם שמלה קיצית פרחונית או צבעונית מתחת והרי לך לוק סתווי מנצח. ג'קט עם שרוול ארוך מבד כותנה דק מעל לשמלת מקסי או גופייה דקיקה עם מכנס מחוייט וג'קט דק בגזרת טרנץ' מעל לשמלת קוקטייל שחורה.