כך למשל, את תשומת הלב של בוידעם תפס מד זווית הנדסי ואפרורי המככב בתכשיטים של lilla my, כבסיס לפיתוח סדרה של ענקים המעוצבים בהשראת דימויים מעולם התיאטרון, הקרקס והמחול ובסדרת שרשראות וצמידי גורמט קלאסי משולבים רכיבים צבעוניים פלסטיים ורצועות סיליקון צבעוניות המושאלים מזירת המשחקים והצעצועים.
 

"lilla my" מציעה תכשיטי אופנה בסגנון סטריט אורבני ובאסתטיקה של פופ ארט. הפריטים מיוצרים כולם בעבודת יד שלכל תכשיט ייחוד משלו המצוי בפרטים. התכשיטים מעוצבים ממתכות כמו כסף ופליז בציפוי זהב 24 קראט ובשילוב חלקי פלסטיק שונים; חרוזים, חלקי משחק וצעצוע והדפסים ייחודיים בציפוי אמייל.

 

נטלי מוטליס, בת 31 מרעננה,מעולם לא למדה עיצוב באופן ממוסד. למעט קורסים בעיצוב, סטיילינג וצורפות ב"גילדה" וב"שנקר" , את הידע שלה רכשה בניסוי תהייה ושוטטות. בשנת 2004 זנחה את המחשבה להיות ביולוגית ימית, נטשה את ספסלי הפקולטה למדעי החיים באוניברסיטה וטסה לחפש את ייעודה הרחק מהמוכר והצפוי.

 

בלונדון, נחשפה לעושר תרבותי, למגוון של צבע צורה וסגנון ולאופנת הרחוב המפותחת. שם, דווקא בשל הזרות והריחוק השילה מעליה קליפות ומצאה את עצמה מפתחת חוש סטיילינג חדש, צבעוני ומשוחרר ממוסכמות. בתקופה זו, החלה ללקט "פיצ'יפקס" שובי עין ולב מכל סמטה לונדונית, שוק ודוכן, והתחילה לעצב לעצמה תכשיטים.

 

עם שובה לארץ,שימשה כמוכרת ב"רזילי", חנות המעצבים שאף הציעה למכירה את תכשיטיה, וזכתה להיות בין ה-20 שנבחרו להציג ביריד המעצבים ב- "Edinburgh fringe festival".

 

לאחרונה, הצטרפה נטלי ליוליה גסין, מעצבת אופנה צעירה, ויחד הן חולקות סטודיו וחנות- jul & lilla my - שנמצא במתחם נגה ביפו.

 

עם השנים, פיתחה מוטליס שפה עיצובית משלה ולצד המגוון הרב היא מציגה כתב יד ברור שגם בבשלותו מצליח לשמר תחושה של חזרה לחדר המשחקים. בעיצוביה ניכרת יצירה מורכבת רבת דמיון וספונטנית שמרשה לעצמה לשאוב השראה מעולם של צבע חומר וצורה שאין בו גבולות ברורים.

 

בסטודיו "jul & lilla my" לצד פרטי one of שעצבה מרכיבים בודדים ששבו את עינה, מציגה נטלי מוטליס, קולקציה של 8 סדרות תכשיטים שונות : החברים של לולה, ג'יין אוסטין, Wonderland, גורמט ברבי, 180 מעלות, פיטר פן, חותם ו-קשת בענן. מאחורי כל סדרה, עומד סיפור מיוחד, המשלב השראה מעולמות שונים, חומרי גלם מגוונים, שהשילוב ביניהם יוצר פריטים מרהיבים, המתאימים לכל אירוע.

 

התכשיטים של נטלי מוטליס - Lilla My

 

עוד מספרים על lilla my שהיא "אמיצה, עצמאית, שובבה וחסרת פחד, לעתים אף נראה כי יש לה חיבה לאסונות קטנים. היא תוקפנית וחצופה, אך גם שמחה וחברותית ובעיקר תמיד רוצה להחליט דברים למען עצמה. התכונות האלה מתארות בדיוק את המגוון הרחב,הייחודיות של התכשיטים, והעיצובים הנועזים. את התכשיטים של מוטליס ניתן למצוא בסטודיו שלה, או באתר האינטרנט.

 

לחנות של Lilla My