אחד הדברים שמסמלים את המעבר בין החורף לקיץ הוא החלפה של הארון. אנחנו עולים על הסולם ומעלים מעלה מעלה את בגדי החורף החמים ומורידים את החולצות הקצרות, הגופיות והשמלות הקלילות. הסוד האמיתי של סידור ארון בצורה הנכונה היא לדעת מה לזרוק ומה לשמור ומהם הפריטים החמים של הרגע שבלעדיהם הארון שלנו לעולם לא יהיה מושלם ומוכן לקיץ. בכתבה זו ננסה ליצור ארון בגדים מושלם לקיץ בלי אף פריט מיותר.

 

מה זורקים?

לפני שאתם מקפלים את כל בגדי החורף ומעלים אותם לארון העליון ומחליפים אותם בפרטי אביב קיץ 2013 שלכם חשוב לזכור שלא הכל צריך לשמור. אם אתם חובבי אופנה מושבעים אתם בטח מכירים את הכלל הבא - מה שלא לבשתם מעל לשנה לא צריך להיות בארון. כולנו אוהבים לקנות בגדים חדשים אבל יש כאלו שהרכישה שלהם נידונה לכשלון מההתחלה. היפטרו מכל הבגדים שלא לבשתם במהלך החורף האחרון כדי לחסוך מקום בארון וגם -כמובן - לפנות מקום לפריטים חדשים. גם מלתחת הקיץ עוברת רענון כשמחליפים ארון בגדים לקראת העונה החמה. בידקו היטב איזה בגד טוב עליכם, מה מחמיא ומה רלוונטי לקיץ הקרוב.

 

מה שומרים?

ישנם פריטים קלאסיים שלא כדאי להיפטר מהם גם אם העונה הנוכחית הם לא אופנתיים כל כך. הפריטים המיוחדים האלו, אותם פרטי נוסטלגיה יוצאי דופן, הם פריטים אל-זמניים. מה נכנס בהגדרה הזו: מכנס ג'ינס וינטאג' שקניתם מזמן אבל לובשים כל הזמן, שמלות וינטאג' פרחוניות, מכנסיים מחוייטים, ג'קטים קלים וכל פריט אחר שאולי עכשיו אינו באופנה אבל הגזרה הקלאסית שלו מבטיחה שיחזור בקרוב. מומלץ לשמור פריטים בצבעים קלאסיים כמו שחור ולבן שתמיד נמצאים באופנה וגם לעקוב אחרי הטרנדים לקיץ הקרוב ולבדוק אילו פריטים שלא לבשנו בקיץ שעבר יכולים להישאר בארון כי הם תואמים את הטרנד. אין דבר כיפי יותר מאשר לגלות בארון פריטים שמדברים את השפה האופנתית של הקיץ הקרוב.

 

הארון הנכון: כך מתכוננים לקיץ 2013

 

הארון של אביב קיץ 2013

והשאלה הגדולה בזמן ניקיון הארון - השאלה הכי אהובה על חובבי השופינג היא אילו פריטים צריכים להיות בארון כדי שנוכל להרגיש הכי אופנתיים וטרנדים. קיץ 2013 מתאפיין בכמה טרנדים בולטים - הראשון מביניהם הוא טרנד השחור לבן - שמרו בארון שמלה שחורה קצרה וקלאסית, חולצות טי לבנות או סריג קצר בצבע לבן שיתאים לערבים הקרירים של הקיץ. טרנד נוסף שכדאי למצוא פריט אחד או שניים שמייצגים אותו הוא הטרנד הגיאומטרי - שמלה בגזרת סיקסטיז עם הדפס גיאומטרי מתאימה גם ליום וגם לערב ותיק עם מוטיב גיאומטרי הוא דרך טובה לדבר את שפת הטרנד בלי מחוייבות. פריטי נאון הם עוד תוספת מעולה - גופיות בצבע נאון, סניקרס זוהרות או תיק אוברסייז ורוד זוהר הם ייצוג נכון לטרנד הזה.

 

באמצעות שלושה כללים ברורים אפשר לנקות את הארון ולהכין אותו לעונת קיץ 2013 בלי שום מאמץ והכי חשוב - אפשר וצריך להנות תוך כדי.