ההשקעה במלתחת הים שלנו הייתה עד לפני כמה שנים פשוטה במיוחד. לובשים בגד ים, חוטפים מגבת מהארון, לובשים מעל שמלה שבסדר להרוס ולהרטיב או מכנסיים קצרות וגופייה, אם לא שוכחים - מניחים על הראש כובע וחוטפים בדרך את משקפי השמש. אבל היום המצב הוא קצת אחר והמודעות לאופנה של שפת הים הולכת וגוברת.

 

לצד בגדי הים השונים, מביקיני ועד טנקיני, מבגד ים שלם ועד לבגדי הים בסגנון רטרו, המודעות ללבוש עליון נכון לחוף הים, לתיק המיוחד, לכובע המגניב ולמשקפי השמש האופנתיים היא גדולה יותר. היום מעצבי בגדי ים משקיעים במה שנקרא אופנת חוף - כל שלל הפריטים שאנחנו לובשים מעל לבגד ים - לא פחות מההשקעה בעיצוב בגדי הים עצמם.

 

אז איך הולכים לחוף בסטייל?

קודם כל, בוחרים בגד ים נכון לנו. אלפי דגמים של בגדי ים יוצאים בכל שנה אל החנויות ואופנת בגדי ים 2013 באמת מאפשרת לכל אחת ואחד מאיתנו לבחור את הגזרה והסגנון המתאימים לה או לו. לצד בגד ים ביקיני קלאסי שמגיע במגוון גזרות, עם כתפיות, בלי כתפיות, עם מכנס רחב או עם קשירת חוט, אפשר למצוא מגוון רחב של בגדי ים שלמים. בגד ים שלם הוא כבר לא מוצר שמפותח רק עבור אימהות אחרי לידה או נשים שרוצות להסתיר ולכסות את הכל, אלא פריט אופנתי שהוא לא פחות סקסי מהביקיני. מתוך המשנה של "להשאיר משהו לדמיון", נשים רבות מעדיפות לרכוש בגד ים שלם.

 

בין הטרנדים החמים של אופנת קיץ 2013 תמצאו בגדי ים בהדפסים גיאומטריים, בגדי ים בצבעי שחור-לבן בשילובים שונים של נקודות, פסים, צורות גיאומטריות ועוד, בגדי ים שלמים בסגנון רטרו, עם מכנס רחב ואפילו עם חצאית מעל, בגדי ים בצבעי ניאון ועוד. הצבעים של הרגע הם שחור, לבן, ירוק מנטה, אדום וצבעי הניאון שמשתלבים עם ובלי האחרים.

 

לא רק בגדי ים

לא רק בגדי הים יוצרים את ההופעה המדויקת לחוף הים. הפריטים שאנחנו לובשים מעל כמו גם האביזרים השונים, משלימים את ההופעה ויוצרים לוק שהוא שיא הסטייל. תיקי קש הם פריט חובה בהליכה לחוף הים ובקיץ הקרוב תוכלו למצוא דגמים שונים של תיקים - מתיקים בצבע חום טבעי ועד לתיקים צבועים עם עיטורי פרחים, אבני חן ועוד.

 

בדרך אל הים: המדריך המלא לעונה הרטובה

 

מעל לבגד הים תוכלו ללבוש שמלות חוף שמשווקות על ידי חברות בגדי הים ותואמות את בגד הים שבחרתם, טוניקות משי ושיפון שקופות שמתאימות לים ועוד. הלוק המושלם לא יהיה כזה בלי זוג משקפי שמש שהקיץ מגיעים בעשרות צבעים ובמסגרות חתול, מסגרות אוברסייז ועוד.

 

לבסוף, אי אפשר לדבר על טיול לחוף הים הישראלי בלי להזכיר את המטקות. היום גם המטקות הן פריט אופנתי ובשנה האחרונה אפשר לראות על חופי הים מטקות קארבון צבעוניות שמוסיפות עוד צבע לכל הופעה.