תאריך: יום שישי 31 למאי 2013.

מיקום : הקיבוץ בנמל תל-אביב.

שעת פתיחה : 9:00.

 

בבזאר ימכרו בגדים ונעליים במידות שונות, תכשיטים, תיקים ומגוון אקססוריז, לנשים, לילדים ולגברים כאחד. העמדות בבזאר יחולקו על פי קטגוריות וסגנונות וזאת באמצעות דוכנים מעוצבים ומוכרים מתנדבים שיעזרו לכל אחד ואחת להתאים פריט לארון האישי שלהם במכיר שיהיה אטרקטיבי לכל כיס. בנוסף, באירוע ישולבו סטייליסטים שישמחו להתאים מלתחה אישית לכל המעוניין ממכלול הפריטים בבזאר במחיר סמלי שגם הוא יועבר לכספי התרומה. כמו כן  יהיה 'דוכן סלב' בו ימכרו פריטים מארונם האישי של ידוענים (דוכן אשר זה להצלחה גדולה בבזאר הראשון).

 

颼% אופנה 100% תרומה' הינה יוזמה ייחודית שתספק חוויה ערכית מן המעלה הראשונה לכל אחד שייקח בה חלק - הן לתורמי, למפיקים, ולקונים כאחד. חוויה זו היא השילוב של התשוקה לאופנה עם הנתינה האישית של כל אחד ואחת ממשתתפי הפרויקט ומהקונים.

 

ההיענות העצומה לפרויקט מכל רחבי הארץ כפי שחווינו בשנה שעברה והמגוון הרחב של האוכלוסיות השונות חיזקו בנו את האמונה להצלחתו המובטחת של הפרויקט. השנה אנו מאמינים כי ניצור חוויה גדולה יותר, משמעותית יותר ועוצמתית - כזו שלא תישכח!  המטרה ליצור מסורת קבועה, בה פעם בשנה יתקיים בזאר אופנה שיהיה כולו קודש לתרומה למשפחות נזקקות. הרעיון נוצר מהצורך שכבר קיים לצערנו בעולם בכלל ובחברה הישראלית בפרט ומטרתנו לשתף כמה שיותר אנשים וגורמים בהקמת האירוע.

 

100% אופנה 100% תרומה

 

האירוע הראשון שיצא לפועל בחודש יוני האחרון (2012) זכה להצלחה גדולה בזכותם של המתנדבים המדהימים (מעל 200 מתנדבים) אשר הסכימו להקדיש מזמנם ומכישוריהם למען המטרה. באירוע זה הצלחנו לאסוף כ- 60 אלף ש"ח בכמה שעות ספורות וכך הצלחנו לעזור לכ-100 משפחות מעוטות יכולת לקראת חג ראש השנה. כל משפחה קיבלה כרטיס מזון בסך 500 ש"ח לקניית מצרכים חיוניים. האם השנה נצליח לאסוף יותר??

 

לעמוד הפייסבוק של האירוע לחצו כאן.