המעצבת שפותחת את סדרת הכתבות היא אפרת בשרי. אפרת סיפרה לנו שמאז ומתמיד בערה בה האהבה ליצירה ואמנות, ותמיד בחנה והתנסתה בתחומי עיצוב שונים. עם הזמן נושא האופנה והיופי השתלט על חייה וההתעסקות בו הלכה וגברה. כיום אפרת מייצרת תכשיטים ואביזרי אופנה סרוגים.

 

"לתחום התכשיטים הגעתי לפני כשנה, מתוך שיטוט בבלוגים באינטרנט, וחיפוש אחרי פרוייקטי DIY- "עשה זאת בעצמך". זה התחיל מיצירה של פריטים קטנים לעצמי, וכאשר התעוררה התעניינות בקרב הסביבה הקרובה, התכשיטים לאט לאט החלו להימכר ומתחביב לשימוש אישי, הרעיון הפך לעסק קטן ולחלום גדול." מספרת לנו אפרת.

 

את נישת הסריגה מכירה אפרת כבר שנים רבות אך חזרה אליה רק לאחר שגילתה את תחום הסריגה בחוטי טריקו- שתפס תאוצה בעיקר עם התחזקות תפיסת העולם הירוקה ומגמת המחזור. הסריגה מתבצעת בעיקר במסרגה אחת (קרושה), ולעיתים גם משולבים אלמנטים בשיטה הקלאסית בשתי מסרגות.

 

"הנושא סיקרן אותי. החומר והתוצרים המעניינים והמגוונים שניתן להפיק ממנו גרמו לי לחזור אחורה בזמן, ומהתנסות קטנה וחד פעמית התאהבתי בסריגה". הסקרות וההתלהבות הובילו את אפרת לייצר בחורף 2012, בנוסף לתכשיטים, אקססוריז חורפיים סרוגים – צעיפים, כפפות, כובעים ואפילו נעלי בית.

 

הסריגה, שאט אט תפסה מקום גדול יותר בסטודיו של אפרת החלה לזלוג גם לתחום התכשיטים. היא החלה להתנסות בסריגה בחומרים שונים ולא שגרתיים, מעבר לחוטי כותנה, גולדפילד ומתכת, גם בפוליאסטר, סאטן, חוטי דמויי עור ועוד. אפרת סיפרה לנו שבחירת החומרים מתבצעת על פי צבעוניות עונתית, כמו גם החומר- חומרים קלילים יותר כמו כותנה וסאטן יתאימו יותר לקולקציית הקיץ, וחומרים כבדים יותר כגון רצועות דמוי עור ישתלבו טוב יותר בקולקציית החורף. "אני נמצאת באופן תמידי בחיפוש אחר עוד חומרים לא שגרתיים, ולעיתים הכנת החומר לסריגה מתבצעת באופן עצמאי- כמו למשל גזירה ידנית של בדים ייחודיים."

 

 מעצבים ישראלים: אפרת בשרי

 

אחת האהבות של אפרת היא פריטים עם כפל משמעות- "אני מאוד אוהבת לייצר פריט שיכול לשמש ככמה אביזרים אופנתיים באחד, כגון שרשרת שיכולה לשמש גם כצמיד, חגורה, או סרט לשיער, וכל זאת בפריט אחד!". התכשיטים של אפרת, משולבים באלמנטים סרוגים ממגוון חומרים בצבעוניות רחבה המתאפשרת ממגוון החומרים, כמו גם באבני חן וחרוזים שונים. התוצאה היא פריטים קלאסיים עם טוויסט שניתן לענוד בכל שעות היממה, ולצידם פריטים עכשויים המתכתבים עם טרנדים עונתיים. בין הפריטים שלה ניתן למצוא בין היתר חגורות, אביזרי שיער, וקולקציית תיקים ייחודיים הסרוגים מחוטי טריקו ומיוצרים בשיטת OOAK, דבר המבטיח שכל פריט הוא יחיד ומיוחד ולא מיוצר פעמיים.

 

בקיצור, אם אהבתם את מוטיב הפריטים הסרוגים או אם אתם מחפשים פריטים מגניבים ויחודיים, הנעשים במיוחד עבורכם ממיטב חומרי הגלם אנו ממליצים לכם לבקר בחנות האינטרנטית של אפרת בשרי.

 

לחנות של אפרת