כל חובב או חובבת אופנה יודעים שארוחות חג הן ההזדמנות לקפוץ לקניון או למתחם המעצבים ולרכוש פריט לבוש חדש. אופנת אביב קיץ 2013 מספקת הרבה מאד אופציות למערכות לבוש מדויקות ונכונות לערב הגדול של חג האביב - ליל הסדר. אז נכון שהדודה והדוד הם לא בדיוק פאשוניסטות מנוסות, אבל אין ספק שזוהי הזדמנות להרגיש יפים - גם בגלל שהאביב מגיע וגם בגלל השמלה החדשה או המכנסיים המחוייטים המושלמים שמצאתם במכירות החג.

 

איך תתלבשי לליל הסדר?

פסח 2013 מביא איתו כמה בשורות בולטות שעונות על השאלה איך להתלבש לארוחה משפחתית מציקה שאוכלים בה דגים אפורים עם עיני גזר, מצות ובדרך כלל - הרבה יותר מדי אוכל. ההמלצה שלנו: לכי על שמלה.

 

מעצבי האופנה הבולטים וגם מותגי האופנה האיכותיים מציגים קולקציות של שמלות אביב מיוחדות ומתאימות לגזרות שונות. מי שאוהבת את סגנון הסיקסטיז תוכל לבחור בשמלות ההדפסים הגיאומטרים שאפשר למצוא היום במקומות רבים ומאופיינות בדרך כלל בגווני שחור-לבן. כדי להוסיף קצת צבע מומלץ לשדך את השמלות השחורות-לבנות הללו עם עקבי סטילטו צבעוניים.

 

האביב מביא איתו גם תחושה של פרחים בכל מקום וגם על השמלות של המעצבים המובילים. אחד הטרנדים החמים שמתאימים בול לערב אביבי כמו ליל הסדר כולל שמלות עדינות מבדי משי וכותנה רכה שעליהם הדפסי פרחים. את השמלות הקלילות האלו מומלץ לשדך עם חגורה דקיקה ועם נעלי בובה או מוקסינים.

 

מי שמתחשק לה לבחור דווקא בלוק ללא חצאית או שמלה יכולה למצוא בדיוק מה ללבוש. קומבינציית אופנה בחגים לא חייבת להתבסס על שמלה מתנפנפת וחגיגית. אחד הטרנדים החמים של אביב/קיץ 2013 הוא חולצות לבנות רחבות ומכופתרות שיכולות להתאים בול עם טייץ שחור או גרביון אטום מתחת. שלבו את החולצה עם טייץ במרקם בוהק, עם פאייטים או נוצצים וחפשו אחר פריט אחד בצבע ניאון - צעיף, סרט לשיער או תיק ערב, שישתלבו מצויין עם המראה המונוכרמטי הזה.

 

איך נתלבש לסדר פסח?

 

ומה עם הגברים? גם הגברים יוכלו למצוא בפסח 2013 מערכות לבוש חגיגיות. חולצת טי עם הדפס גיאומטרי שובב מתחת לחולצה גברית מכופתרת ודקיקה בצבעי פסטל, מכנסי ג'ינס עם ווסט משבצות גיאומטרי ומתחתיו טי שירט פשוטה ולבנה או המראה הקלאסי של חולצה לבנה מכופתרת ומכנס שחור מחוייט. כל אלו מושלמים לערב של יין, הגדה ונשיקות מהדודות.

 

בין אם אתם חובבי אופנה מושבעים או כאלו שמנצלים את המבצעים של מותגי אופנה בחגים ורוכשים לעצמם פריטים לכל האביב והקיץ, ליל הסדר הוא ההזדמנות המושלמת להתחדש ולחנוך מראה חדש ובגד עם ריח של חנות. בעיקר - זוהי הזדמנות להתנסות בלוק חדש מול כל האנשים שאתם הכי סומכים עליהם - המשפחה שלכם. שיהיה חג שמח!