ישנן אופנות שמתחילות בקטן. בהתחלה צוחקים עליהן ועל מי שמאמץ אותן, בהמשך הן הופכות לסוד בקרב מתוחכמות ומתוחכמים חובבי אופנה ובסוף הן משתלטות על כל חנויות הבגדים - מהחנויות של מעצבי העל, דרך חנויות המותגים ועד לחנויות השוק. אחד הטרנדים שמדגימים עד כמה התיאורייה הזו מדוייקת הוא טרנד צבעי הניאון. טרנד שהחל רחוק רחוק בתאילנד ובהודו, במסיבות החוף של יוצאי הצבא והתיירים מגרמניה ומשבדיה, המשיך דרך אתרי האופנה המובילים, כאלו שרק יודעי דבר קוראים בהם באופן קבוע ונגמר בכל מקום.

 

בקיץ הקרוב וגם בעונות שחלפו לפניו צבעי הניאון משתלטים לאט לאט על הארון שלנו ועושים מהפכה. הצבעים החזקים - כתום, ירוק, צהוב וורוד, שלא היו כוס התה של כל אחת ואחד מאיתנו הופכים היום למשהו שמשתלב עם שמלה שחורה בערב, עם מכנסיים מחוייטות במהלך היום ועם חולצת וינטאג' מתחרה בשעות אחר הצהריים. טרנד הניאון בא לידי ביטוי דרך הרגליים - בעיצוב סנדלים ונעלי בובה, עובר דרך הפריטים התחתוניים - בגדי ים למשל וממשיך גם לשמלות, למכנסיים ולכל פריט אחר.

 

צבעי ניאון צריך לדעת ללבוש

כשאנחנו חושבים על אופנת צבעי ניאון אנחנו קודם כל חושבים על מינון. גם האמיצים ביותר לא יבחרו ללבוש מכנסיים בורוד זוהר יחד עם חולצה צהובה ונוצצת ולשלב בכך נעליים ספורטיביות בצבע תכלת זוהר ובוהק במיוחד. צבעי ניאון משתלבים בעונות האחרונות דווקא עם הטרנד ההפוך לגמרי:  שחור-לבן וזו הדרך הנכונה ללבוש אותם.

 

פריטים סולידיים כמו שמלה שחורה, מכנסי ג'ינס כהות או גופייה שחורה או לבנה פשוטה, משתלבים מצויין עם פריט אחד בגווני ניאון. שמלה שחורה יכולה להיות מושלמת עם נעלי עקב בצבע ניאון שנותנים לכל המראה תחושה חדשנית, מכנסי ג'ינס כהות ילכו מצויין עם נעלי בובה בגווני ניאון או עם חולצה בגוונים אלו וגופייה שחורה או לבנה תיראה הרבה יותר מיוחדת עם חצאית ססגונית וניאונית.

 

שלבו את פריטי הניאון עם פריטים סולידיים וקבלו מראה שלא מזכיר אף קליפ מביך משנות השמונים-תשעים, לא שולח אותנו היישר להודו ומשאיר אותנו עדכניים ונכונים.

 

צבעי ניאון: זוהרים ומשמחים

 

לצד שילובי פריטי הניאון השלמים עם פריטים סולידיים, ניתן למצוא היום גם קולקציות אופנה שלמות ששואבות השראה מטרנד הניאון ומשלבות אותו בתוך הדפסי הבגדים עצמם. אפשר למצוא הדפסים גיאומטרים בצבעי ניאון, פסים ונקודות, פרחים והדפסי חיות בגווני ורוד, צהוב, ירוק, כחול וכתום ניאוניים. הניאון משתלב גם כתוספת וגימור לפריטים בצבעים אחרים - קולקציות רבות עושות שימוש בסרטי ניאון וברצועות בד בגווני ניאון כתוספת לשמלות או תיקים בצבעים כמו אפור, שחור ולבן.

  

לא רוצים ללבוש ניאון? קנו אקססוריז

לא רק ארון הבגדים שלנו זכה לפלישת הניאון, אלא גם מגרות האקססוריז. אקססוריז הם דרך מושלמת להכניס את גווני הניאון למלתחה היומיומית שלנו בלי להרגיש שאנחנו בוגדים בשחור, בלבן ובכל שאר הצבעים הסולידיים שאנחנו כל כך אוהבים. בחנויות האקססוריז תמצאו היום אקססוריז לשיער בגווני ניאון, חגורות דקות, תיקים, נעלי בובה, צמידים ושרשראות עם חרוזים צבועים ניאון, גומיות לשיער, סיכות, צעיפים, סרטים ושלל אקססוריז אחרים. דרך האקססוריז אפשר להוסיף נגיעות של ניאון למלתחה סולידית.