בשעה 19:30 נפתחו השערים במתחם קסטיאל, ובמהרה המוני אנשים מילאו את המקום, הסתובבו בין מעצבים מוכשרים שחיכו בדוכנים המרשימים שלהם, ולצידם צלמים שהקפידו לצלם את הרגע, ולהשאיר זכרונות נעימים מהאירוע המוצלח. האורחים נהנו מסושי ומתאבנים שונים, 2 ברים שהגישו משקאות וכמובן מתחם וי.אי.פי שהוצב בקרבת מתחם תצוגת האופנה.

 

תצוגת האופנה הייתה הצלחה גדולה, כך שנערכה פעמיים כדי שכל הנוכחים באירוע יוכלו להנות ממנה. בתחילת התצוגה, כמו בכל אירוע היה שלב הנאומים, בו הוצג הרעיון והשלבים להרמת האירוע, שמענו על הארגון לחקר הסרטן ועמותת נאמני שניידר ולבסוף נהננו מנאום מרגש של מייסד הארגון- BFF - Bike For The Fight.

 

בהנחייתה של גלית לוי - מעצבת אופנה מהשורה הראשונה בישראל, החלה תצוגת האופנה. דוגמנים ודוגמניות עלו על המסלול והציגו בגדי מעצבים שנתרמו לכבוד האירוע, ולאחר מכן נמכרו לאורחים.

הדוגמנים והדוגמניות, שבעצם הגיעו למסלול הישר מספסל הלימודים הציגו את הפריטים בצורה מקצועית למרות שלרובם זאת הייתה הפעם הראשונה. על הסטייל, והעבודה הטובה של הדוגמנים אחראית מיה קרמר שחר.

בין האורחים באירוע ניתן לזהות את השחקן-מנחה רון שחר, הדוגמנית הבינלאומית שירלי בוגנים, הרצים למיליון עקיבא וענהאל, סטודנטים מהמרכז הבינתחומי הרצליה ועוד רבים וטובים.

 

מתלבשים על הסרטן - אירוע שכולו הצלחה

 

בין הדוכנים הוצגו מגוון רחב של פריטים: תיקים, נעליים, בגדי נשים, בגדי גברים, תכשיטים ועוד. טובי המעצבים הישראלים הציגו את הפריטים הייחודיים שלהם.