הכישרון והאהבה לעיצוב עובר במשפחתה כבר דורות. "סבתא שלי ז"ל הייתה מעצבת מקומית בבולגריה. היא לימדה את אמי לתפור. "וכך,בגיל 9, לאחר שפתחה לראשונה את חוברת האופנה "בורדה" והוציאה גזרה של דובי, לימדה את עצמה לתפור. "בגלל שהייתי קטנה ולא ידעתי להשתמש במכונת תפירה, תפרתי את הדובי ידני ובגלל שלא היו בדים גזרתי אותו מהמגבות מטבח של אמא שלי. שאמא חזרה וראתה מה תפרתי היא שכחה שהרסתי לה את כל המגבות מטבח, את הדובי יש לי עד היום בסטודיו".

 

"מאז, בתקופת בית הספר היסודי עד התיכון, הכנתי לחברותיי ולי בגדים למסיבות, לפורים ולאירועים. תמיד ידעתי שזה מה שאני רוצה לעשות שאהיה גדולה". האהבה לעיצוב היא חלק בלתי נפרד מחייה, ולכן בתקופת הטיול אחרי הצבא, מצאה את עצמה מסתובבת בשווקים, מחפשת בדים ומתגעגעת ליצירה. כך הגיעה להחלטה כי בשובה לארץ תתחיל את הלימודים לעיצוב אופנה, מה שהוביל להקמת מותג משלה. "מאחורי המותג יש אותי, אני לוקחת חלק בכל תהליך העיצוב והביצוע, חלק מהדברים נשלחים לתפירה חיצונית, אבל את הטאץ האישי אני תמיד מוסיפה!"

 

רפאלה מעצבת בגדי ערב,שמלות כלה, והלבשה תחתונה שלכולם משותף הסגנון האלגנטי-סקסי. "אני ממש אוהבת לעשות משהו מיוחד בגב העיצוב". הייחודיות של הפריטים היא שילוב של חומרים איכותיים, בדים מגוונים והחיתוכים שמשלבת בעיצוב. בין החומרים הבולטים שבהם משתמשת: שיפון, משי, לייקרה, תחרה ואלמנטים של אבנים או מנצנצים אחרים ולפעמים גם פייטים. "רוב הדגמים נולדים בדיגום חופשי. אני משתמשת גם בטכניקה יפנית שאני מתחילה לשלב יותר ויותר בכל עיצוב, אותה אני לומדת לבד מספרים שבן זוגי רכש לי בהפתעה מאחד הטיולים שלנו להונג קונג."

 

"אני חיה את המקצוע שלי כל שעה ביום זה חלק ממני מאז שאנ זוכרת את עצמי, בתיק תמיד יש לי מטר מדידה ומחברת סקציות אם יצוץ רעיון במהלך היום. מבחינתי, אין דבר יותר כיף מלקוחה שלובשת משהו שלי לאירוע, אם זה של חברים או קרוב משפחה או אירע שלה ופשוט קורנת ומרגישה הכי יפה. זה שווה הכל בשבילי."

 

השמלות של RAFAELA KALDERON

 

בעיצובים של רפאלה יש טאץ' אישי, השקעה בנוחות הבגד אשר לא פוגעת בייחודיות, בחדשנות ובמראה היפה. את הפריטים מכינה גם לפי הזמנה אישית, "כי הכי חשוב להרגיש סקסית ואופנתית". רואים כי כאשר האהבה לאופנה מגיעה מגיל קטן, וההשראה מגיעה מכל מקום, העיצובים מגוונים, מרשימים, ומתאימים לכל האירועים. את העיצובים של רפאלה ניתן לראות באתר האינטרנט שלה.

 

לאתר של רפאלה קלדרון