למרות העובדה שישראל היא ארץ חמה במיוחד, ארץ של זיעה בקיץ, של חיפוש אחר בריזה בכל פינה ומבחינה אופנתית - רצון כללי להסיר כל חתיכת בד מיותרת מהגוף גברים רבים מעדיפים לדבוק למכנסיים הארוכים ולוותר על מכנס קצר בקיץ. חלק מהגברים חושבים שמראה של גבר במכנס קצר משדר חוסר רצינות, בייחוד במהלך היום כשרצים מפגישה לפגישה. אחרים פשוט לא מרגישים בנוח במכנסיים קצרים.

 

קיץ 2013 שולח מסר חדש לגברברי ישראל והעולם: עיזבו את הג'ינס הארוך והחם, את מכנסי החליפה המחוייטים שאתם מזיעים מתחתם ועברו למכנסיים קצרים. אופנת גברים לקיץ 2013 מאפשרת לגברים להתרגל מחדש למכנסיים קצרים, להתאוורר ולהנות מגזרות שונות שיתאימו לכל אחד ובשילוב של חולצה ונעליים נכונות, ליצור מראה אופנתי, אטרקטיבי ומדויק.

 

שלושה אורכים משתנים

 

מכנסי גברים 2013 הם מגוונים מאד, כאשר שלוש גזרות עיקריות קיימות הקיץ בחנויות. הגזרות נבדלות זו מזו לפי אורך המכנס. המכנס הקלאסי הוא מכנס שמגיע עד למתחת לברך ומסתיר את הירכיים והברכיים, מכנס קצר יותר הוא מכנס שמגיע עד לקו הברך ואילו המכנס הקצרצר ביותר, ששמור לגברים אמיצים במיוחד, עולה עוד יותר למעלה - עד לירכיים.

 

הדרך הטובה ביותר לבחור את האורך המתאים לך היא לחשוב על הנוחות שלך ועל הביגוד המשלים. כמעט כל אורכי המכנסיים משתלבים בצורה יפה ומחמיאה עם חולצות טי, אבל אם אתה נוהג ללבוש חולצה מכופתרת עדיף לבחור מכנסיים ארוכים יותר, אלו שמגיעים עד מתחת לברך.

 

גם צורת הגוף משפיעה כמובן עד הבחירה. גברים בעלי רגליים רזות וארוכות יוכלו ללבוש את המכנס הקצר שמגיע עד הירכיים ואילו גברים בעלי רגליים שמנמנות יותר יכולים לבחור במכנס בעל אורך החצי - עד מעל הברך. לגברים מלאים ונמוכים לא מומלץ ללבוש את המכנס שמגיע עד מעבר לברך, כיוון שהוא ייצור עבורם מראה קצר יותר.

 

מגוון רחב של צבעים והדפסים

 

בעוד שגברים רבים מעדיפים לבחור בסקאלת צבעים רגועה יחסית כשהם בוחרים את המכנסיים הקצרים בחנות, אפשר היום למצוא גוונים רבים של צבעים אלו: גווני חום עמוקים או נייטרליים, כחול רויאל או כחול כהה, לבן ואפור וכמובן השחור הקלאסי קיימים בכל חנות לבגדי גברים.

 

בין גברים ושורטס: קיץ עם רגליים חשופות

 

בקיץ הנוכחי, אפשר להנות מהרבה צבע בעיניים. מותגי אופנה רבים כללו בקולקציות שלהם מכנס קצר בגווני ניאון או צבעים חזקים כמו כתום, צהוב, ירוק וורוד. בנוסף, ניתן למצוא מכנסיים קצרים בהדפסים רבים - פסים, הדפס גיאומטרי, פייזלי, הדפסים צבאיים ועוד - הכל במגוון רחב של גוונים שונים.