נסיעה לחו"ל היא הזדמנות משמחת לעשות שופינג, לרכוש פריטים שאין בארץ ולהתלבש כמו שתמיד חלמת להתלבש - כמו גבירה צרפתית אלגנטית, כמו אמריקאית טיפוסית על החוף בהמפטונס או כמו ביץ' בייב מלוס אנג'לס. הלבוש שלנו אומר עלינו הכל גם כאשר אנחנו נמצאים הכי רחוק מהבית ולכן, אריזה נכונה של הביגוד הנכון לפי היעד שלנו ולפי מזג האוויר באותו היעד חשובה מאד.

 

אם אתם מתכננים טיול לחו"ל ורוצים לדעת בדיוק איך נוהגים להתלבש במקום הזה, כדי שתוכלו לוותר על חולצת סיום הטירונות ולהרגיש באמת בבית, היכנסו לבלוגים, אתרים או תראו סרטים שממחישים את סוג הלבוש הנפוץ באותו מקום. זוהי ההזדמנות של חובבות האופנה האירופאית לדפוק הופעה בסטייל ומי שמתות על מותגים אמריקאיים יכולות להוציא מהארון את הג'ינס החגיגי. המטרה היא בעיקר להשתלב באופנה המקומית ולהרגיש הכי בבית.

 

בנוסף למחקר קצר, חשוב מאד לדעת איך לבנות את המזוודה המושלמת. המזוודה המושלמת שלכם היא מזוודה שמתאימה לסוג הטיול ולמה שאתם הולכים לראות במקום, היא צריכה להתאים לאקלים ולמזג האוויר ביעד שלכם ולכלול פריטים שונים שמשתלבים זה עם זה בצורה נכונה. הדרך להשיג את המזוודה הטובה הזו היא בחירת בגדים לטיולים לפי מראה היום ומראה הערב. חישבו על מה שאתם עומדים לעשות בכל יום בטיול והתאימו מערכת ביגוד שלמה לכל יום.

 

כל נסיעה דורשת מזוודה משלה - תכנון נכון של אריזה לקראת נסיעה לחו"ל קשור כמובן לסוג הנסיעה.

 

אם אתם נוסעים לטיול מוזיאונים בבירות אירופה, חשוב שתתלבשו בהתאם. ביגוד אלגנטי ופשוט, נקי ומדויק יעזור לכם להשתלב בקהל המבקרים במוזיאונים. זה הזמן לזנוח את הבגדים המוזנחים ולהתלבש בצורה ייצוגית אך נוחה. ג'ינס מחויט, שמלה קלילה או סריג נעים יכולים להיות מתאימים לטיול כזה.

 

ארזת לבד? המדריך לבחירת בגדים לקראת נסיעה

 

נסיעת שופינג היא נסיעה שלא מצריכה אריזה רבה. במקרה זה קחו אתכם רק פריטים הנחוצים לכם באופן מיידי ויומיומי, כמו בגדים תחתונים, נעלי ספורט, טייץ או גופיות, סריגים או שמלות יומיומיות. בחירה בגופייה וטייץ תקל עליכם למדוד את הבגדים בלי להיכנס לתאי מדידה. פרט זה חשוב בעיקר בעונת הסיילים, אז החנויות באירופה ובארצות הברית עמוסות במיוחד. כשאתם מתכוננים לנסיעת שופינג, בידקו מתי מתקיימות תקופות הסיילים ביעד שלכם. כך למשל הסיילים באיטליה מתחילים בדרך כלל בסוף יולי ובברצלונה בחג שלושת המלכים. בארצות הברית ניתן להנות ממחירים מיוחדים בשבועות שלפני ואחרי ה-4 ביולי.

 

טיול של בטן-גב בתאילנד, ביוון או ביעד תיירותי אחר המתבסס על תרבות חופים מצריך אריזה בסיסית של כמה בגדי ים, מכנסיים קצרים או חצאיות חוף קלילות, שמלות חוף ועליוניות נעימות. בנוסף מומלץ לקחת נעלי חוף כמו כפכפים וכובע שמש.