אנחנו משקיעות כל כך הרבה בלוק הנכון. מטיילות במשך שעות בחנות הבגדים, מודדות ומוותרות, מנסות שמלה אחרת, בודקות את המכנסיים האלו ובסוף יוצאות עם שקית של בגדים ומקוות שנראה בהן נהדר. אנחנו עומדות שעות ליד המראה, מודדות את הבגדים שהוצאנו מהארון ובטוחות שאנחנו נראות נפלא. אבל ישנן תקלות שיכולות להיות נסתרות מהעין, לא בגלל שהן לא נראות אלא בגלל שאנחנו לא ממש מתייחסות אליהן. איך נימנע מטעויות קטנות שגורמות למראה שלנו להיראות קצת פחות יפה ומטופח? הנה כמה טיפים מהמקצועניות.

 

התאמת בגדים נכונה - מחמאות בלי סוף

לא משנה עד כמה אנחנו משקיעות בבגדים שלנו, התאמה לא נכונה בין פריטים יכולה ליצור את המראה שהכי לא רצינו לקבל. קחו לדוגמה מראה של גופיה יפה וחדשה ומתחתיה חזיה מפוארת מתחרה. לכאורה ברור שכל לבישת גופייה צריכה לכלול גם התאמה של חזיה תומכת, כדי לא לקבל מראה שמוט של החזה, אבל חזיה מתחרה או עם כל טקסטורה אחרת יוצרת מתחת לגופיה צמודה מראה זול. שילוב של אותה גופייה צמודה עם טייץ, בעיקר כשמדובר בנשים מלאות, יכול ליצור מראה שמדגיש את כל הדברים שלא רצינו להדגיש - קיפולי הבטן, הצלוליטיס במותניים, בירכיים ובישבן, רגליים שמנמנות וכדומה.

 

המחטב הנכון - המראה הנכון

למרות שביננו מסתובבות כאלה ואחרות שאין להן צלוליטיס, רוב הנשים סובלות מהבעיה. אין מראה פחות מושך מאשר אישה בשמלה צמודה לגוף שרואים לה את כל הקפלים, את קו התחתונים, את הטבור ואת שיפולי הגוף האחרים. היום אפשר למצוא סוגים שונים של מחטבים שיפתרו את הבעיה הזו.

 

מחטב מותן הוא מחטב שנמתח על הגוף מאיזור הירכיים ועד לאיזור שמתחת לחזה. הוא מאפשר הידוק של הגוף ומראה יותר מחוטב מתחת לשמלה. הדבר החשוב ביותר שהוא עושה זה להעלים את התפרים והקווים של התחתון ואת השקע באיזור הטבור.

 

מחטב מלא הוא מחטב שמורכב מחלק תחתון שמתחיל באיזור הברכיים כמו טייץ קצר ועולה מעלה עד לאיזור שמתחת לחזה. הוא מחטב את איזור הישבן, את איזור הירכיים ואת איזור הבטן. אל המחטב התחתון מתאימים חזייה מחטבת שמאפשרת להרים את החזה וליצור מראה אסוף ומהודק.

 

אסתטיקה וצורת הגוף: מה אסור, מה מותר ומה כדאי

 

חגורת בטן היא סוג של מחטב שנמתח על איזור הבטן ויוצר חיטוב רק באיזור זה, כשהוא מעלים את שיפולי הבטן. בנוסף, ניתן למצוא עדיין נשים שמשתמשות במחוך - אותו מחטב שהיווה את הלבוש התחתון ההדוק שנשים נהגו ללבוש במאות הקודמות. היום הוא משמש בעיקר לנשים שרוצות ליצור מותן צרה במיוחד.

 

חשוב לבחור במחטב איכותי מחברה טובה ולא לקנות בצורה עיוורת. מומלץ להגיע לחנות איכותית ומוכרת ולהיעזר במוכרת לבחירת המחטב המתאים ביותר. כדאי לבחור במחטב שאנחנו מרגישות בו נוח, שיושב בצורה יפה וחטובה על הגוף אבל שלא יוצר מראה הדוק מדי או לא פרופורציונלי.