מה אנחנו בוחרים לעטות על עצמנו לפני שאנחנו יוצאים מהבית הוא עניין לגמרי אישי. ריספקט ענק לכל הקונפורמיסטים באשר הם. שניה לפני שאתם יוצאים מהבית לבושים בבגדי המלך או המלכה החדשים, שאלו את עצמכם שתי שאלות: הראשונה, האם נוח לי ואני מצליח/ה לנשום? השניה, האם סבתא שלי תזהה אותי? אם עניתם ב"לא" על שאלה אחת לפחות, יש לנו בעיה קטנה, שאפשר יהיה לפתור עם קמצוץ מודעות ותשומת לב לפרטים.

 

לפני הכל, מסכימים שיש ערך מוסף היסטרי לאנשים שנראים מטופחים, לא משנה מאיזו עדה? מסכימים. ומסכימים שעל טעם ועל ריח אין להתווכח? מעולה. ושחייבים לאמץ טרנדים כדי להישאר מעודכנים? כן? כן??! לא!! לא חייבים לאמץ טרנדים! שהרי מעצם שמם הם מגמתיים, בעלי נטיה מסויימת ושייכים לזרם כזה או אחר. יצא לנו טוב שיש כל כך הרבה מגמות סביבנו והמגוון האופנתי הוא כמעט אינסופי. אם אתם מתחילים להתבלבל, מיד שאלו את עצמכם את שתי השאלות שלנו ותתאפסו.

 

כמה עניינים בסיסיים בדרך למקום הרך שבו הסטייל שלכם הוא קודם כל שלכם ואז גם מנצח:

 

כדאי להפעיל שיקול דעת בכל הנוגע למאורע, הזמן והשעה. זאת אומרת שאם אתם הולכים לעבודה, סביר להניח שהשעה היא שעת בוקר, ומזג האוויר נאה. לכו על מראה קז'ואלי אך נקי ומוקפד. האיפור המעושן או לחילופין הגופיה והכפכפים יחכו לכם לאחר כך. 

 

שימו לב להבדל בין מחמיא למחניק. אם זה צמוד ומבליט את החלקים היפים שלכם, שימו על עצמכם חיוך וצאו לדרך. אבל אם זה צמוד ומבליט עוד כל מיני חלקים שלכם שטוב יהיה להם דווקא לנוח, קחו שני צעדים לאחור והשאירו מקום לדמיון. בנות אתן יודעות בדיוק למה הכוונה. ולגברברונים שבכם, אנחנו יודעות שאתם משקיעים את הנשמה בשרירי החזה ואנחנו מאוד אוהבות את זה. אבל גם חולצת וי שלא ידגדג לכם את הפופיק תספיק.

 

מה את כונפה?

 

אוהבים אדום? יופי, גם אנחנו. אדום הוא צבע חושני ועשיר שקופץ החוצה ומבליט אתכם במינימום מאמץ. אז בבקשה אל תקלקלו לו עם גרביים אדומים, נעליים אדומות, תיק אדום, אודם אדום ולק אדום. לא, זה לא חמוד וזה גם ממש לא שיקי או אלגנטי. שלבו אותו עם גוונים שיעשו נעים אחד לשני כמו כתומים עמוקים למיניהם או עם דפוסים קלאסיים כמו משבצות או האונדז טות' (Houndstooth). אגב השילוש הקדוש שחור-לבן-אדום הוא קלאסי במיוחד ואפשר לשחק איתו כדי לקחת אותו למקום אישי יותר וליצור וריאציות משלכם.