כמו כל דבר טוב, הרעיון להקמת המותג הגיע ביום קייצי. "לפני שלוש וחצי שנים כשישבתי עם בתי רייצ'ל בבית קפה וניפנפנו עם התפריטים ,זה לא נראה כ"כ אלגנטי. וכך, מהצורך לנפנף בסטייל, נולד מותג מניפות ישראלי הראשון בארץ Fancy Hand Fans".

 

"את ההשראה לקולקציית המניפות של Fancy Hand Fans משקפת אופנת רחוב תל אביבית עם ניחוח אירופאי - פיוז'ן של אורבניות עם נגיעות רומנטיות של פעם". וכך נוצרה קולקציה עם 27 עיצובים מקוריים, שמתאימים לכל סיטואציה, בגד ומצב רוח. ניתן למצוא עיצובים שונים של מניפות כמו: עיצובים רומנטים, רטרו, פופ ארט, גרפיטי מרחובות תל אביב, הדפסי מנומר, עור נחש, זברה, תחרה, ועוד.

 

אצלנו בארץ, שהקיץ מתפרש כמעט על כל השנה, מניפה היא אקססורי אופנתי והכרחי לכל אישה, לא משנה הגיל. המניפות עשויות מעץ דובדבן וכותנה הן איכותיות וידידותיות לסביבה. כדי לשמר על היחודיות של המניפות, כל עיצוב יוצא במהדורה מיוחדת ומוגבלת. בנוסף, לכל מניפה מצורף מונחון ייעודי של שפת המניפה- "הגרסה האורבנית של FANCY Hand Fans מותאמת לימינו, שפת המניפה מאפשרת תקשורת שובבה ללא מילים אם בבית קפה, בר או כל מקום "חם" אחר".

שרון ורייצ'ל התחילו את הפרוייקט כחלק מאהבתן לאומנות אופנה וסטייל. כתחביב, רייצ'ל מציירת ציורי אבסטרקט גדולים, והיצירתיות של שתיהן ניכרת בעיצוביהם המיוחדים והמקסימים.

 

מניפות מעוצבות - Fancy Hand Fans

 

"החזון שלנו הוא להחזיר את המניפה לאופנת הרחוב הצעירה כאקססורי הכרחי בכל תיק. המוטו שלנו : Stay Cool. Look Hot!" המוטו אומר הכל, גם שחם בחוץ, בעזרת המניפות המגניבות, אפשר להישאר יפות. את העיצובים של FANCY Hand Fans אפשר לראות באתר האינטרנט שלהם.