פריט אחד יכול להפוך הופעה יומיומית ואולי מעט משעממת להופעה מלאה עניין וצבע: השרשרת. אם בעבר היו מסתפקות נשים רבות בשרשרת הפנינים הקלאסית או בענק אבני החן הקלאסי, היום אפשר למצוא שרשראות מכל הסוגים והמינים, כשכל שרשרת מתאימה ללוק אחר ולאופי שונה. בין הטרנדים החמים בתחום השרשראות, אפשר למצוא לא רק שרשראות העשויות מתכות טובות כמו זהב, כסף או זהב לבן, אלא גם שרשראות צבעוניות, עשירות במוטיבים מעניינים, שהופכות לאביזר עיקרי במלתחה שלנו – כזה שנותן עניין כל הזמן.

 

בין קלאסיקה לשעשוע

 

תחום השרשראות הוא תחום עשיר במיוחד שצבר תאוצה דווקא בשנים האחרונות. לצד השרשראות הקלאסיות העשויות ממתכות שונות, מפנינים או מאבני סברובסקי יוקרתיות, אפשר למצוא מגוון רחב של שרשראות העשויות מחרוזים שקופים בגדלים שונים, מחרוזי עץ וגם מפלסטיק.

 

פלסטיק היא לא מילה מגונה כמו שהייתה בעבר, בתחום השרשראות הפלסטיק מסמל היום את הטרנד החם ביותר בתחום התכשיטים. נשים רבות מסתובבות היום לא רק עם שרשראות מחרוזי פלסטיק גדולים בכל מיני צבעים אלא גם עם מוטיבים שונים – חיות פלסטיק שנצבעות בצבעים מעניינים, בובות קטנות, תליוני חיות, מוטיבים מאגדות ילדים ואינספור של דמויות, צורות ואלמנטים עשוים פלסטיק צבעוני מופיעים בתחום השרשראות.

 

נשים רבות, לא רק צעירות אלא גם צעירות ברוחן, מוסיפות באמצעות השרשראות הגדולות עם תליוני הפלסטיק הפרועים הרבה מאד עניין, גם לשמלה שחורה של ערב וגם לג'ינס וטי-שירט במהלך היום, ממש כמו שהיו עונדות שרשרת יהלומים או שרשרת מאבני סברובסקי צבעוניות.

 

מתי לובשים מה?

 

השאלה החשובה ביותר בכל הקשור לענידת שרשראות, מכל סוג שהוא, היא מתי לענוד איזו שרשרת ומה מתאים למי. נשים מלאות לא יכולות, למשל, לענוד שרשרת צמודה לצוואר כמו שרשרת קולר, כי זו תיצור מראה חנוט ומלא יותר. נשים בעלות חזה גדול יכולות לענוד שרשראות שמגיעות על לקו המחשוף, אך לא מומלץ להן לענוד שרשרת שמסתיימת במרכז החזה ומדגישה את החזה הגדול. נשים בעלות חזה שטוח יכולות לענוד מספר שרשראות רב, שייצור עניין באיזור המחשוף.

 

מדריך האקססוריז: שרשראות

 

לאירוע בשעות הערב מומלץ לענוד שרשרת אלגנטית יותר, במיוחד אם בחרנו ללבוש שמלת ערב ארוכה שחובקת את הגוף. בחרו שרשרת שתשתלב בסקאלת הצבעים שבחרתן. אם בחרתן בשמלה שחורה, תוכלו לבחור בשרשרת פלסטיק צבעונית עם אלמנט מעניין, שיוסיף צבע ועניין למראה שלכן. אם בחרתן בשמלה צבעונית, מומלץ לבחור בשרשרת בעלת גוונים נייטרלים – כמו כסף, זהב או מתכת אחרת.

 

בחירת שרשרת מתאימה לכל מראה, בכל יום או לילה, היא משימה לא קלה, אבל המגוון הרב כל כך של שרשראות בכל הסוגים והמינים, מחומרים מיוחדים במינם, מאפשר לכל אחת למצוא את הקו העיצובי שמתאים לה ולמלא את תיבת התכשיטים שלה באוצרות חדשים בכל עונה.