יש אנשים שמסתפקים בארנק אחד, בדרך כלל חום או שחור, עשוי עור או סקיי, שמונח בכיס האחורי של הג'ינס ולא יותר מכך. הוא משמש בעיקר לאחסון כרטיסי האשראי והמועדון, לשטרות הכסף שלנו (את המטבעות פשוט מניחים בכיס והם בדרך כלל מצטרפים למכונת הכביסה) ולניירות החשובים. יש אנשים שעבורם ארנק הוא יותר מכך, פריט אופנתי לכל דבר. היום אפשר למצוא בחנויות האקססוריז ארנקים שמתכתבים באופן קבוע עם הטרנדים החמים של עולם האופנה והעיצוב. צבעוניים, עשויים מחומרים מגוונים ושילובים בין חומרים, בהדפסים גיאומטרים, ילדותיים או עם החיה הנכונה של הרגע (שועל, פלמינגו או ינשוף).

 

לצד המגוון הרחב של ארנקים מכל הסוגים, גם לנשים וגם לגברים, בחנויות השונות, אפשר למצוא היום גם מצבור ענקי של ארנקי וינטאג' בחנויות היד השנייה וחנויות המתמחות בפריטי מעצבים נושנים. מהבוידעם של סבתא או מהארון של הליידיז של תל אביב יוצאים ארנקים מיוחדים במינם, מארנקי שנות השלושים עטורי הפאייטים ועד לארנקי הסבתות של שנות החמישים. הם צבעוניים, משמחים ומשחקים משחק אינדיבידואלי כשמרכיבים לוק ורוצים ליצור מראה שאין לאף אחת אחרת. גם לא לאף אחד.

 

ארנק לכל אירוע

 

כשאנחנו מדברים על קולקצייה של ארנקים כחלק מהאקססוריז העיצוביים שלנו, אנחנו מדברים על התאמה של הארנק לכל אירוע. לאירוע חגיגי למשל, אפשר ליצור מראה מעניין עם שמלת ערב בצבע נייטרלי כמו שחור או לבן, אפור או שמנת וצירוף של ארנק צבעוני, בצבעי ניאון או פרחים דרמטיים. ארנקי הגובלן הפופולריים בקיץ האחרון למשל, משתלבים מצויין במראה ערב עם שמלת וינטאג' בשחור, כאשר הנגיעה הצבעונית מגיעה אך ורק מהארנק, שמושך את תשומת הלב. התאמה של צבע הנעליים וצבע הלק על הציפורניים לצבעי הארנק, תוסיף תחכום.

 

לפגישה יומיומית אפשר לבחור בארנק יחסית גדול, כזה שיכול להכין מסמכי עבודה, פנקס או את הטלפון הנייד שלכם. אם את מתכננת לאנץ' עם חברה ולא רוצה לסחוב את כל התיק, תוכלי להתאים ארנק בצבע חום לג'ינס עם חולצה לבנה או לשמלה יומיומית פרחונית או בעלת הדפס גיאומטרי. שלבי סנדלים או נעלי בובה חומות בגוון דומה לגוון הארנק והרי לך מראה מנצח.

 

ארנקים: פריט אופנתי עם אמירה

 

גם גברים יכולים לגוון ולהוסיף למלתחה מספר ארנקים שונים. גברים שמסתובבים ממקום למקום יכולים להסתפק בארנק כיס פשוט, אבל אם אתם רוצים ליצור רושם אלגנטי ומוקפד, תוכלו לבחור ארנק גדול יותר עם רצועה ארוכה סביב הכתף. זהו מראה ששולח אתכם אחורה בזמן ומציג מודעות לטרנד הוינטאג' של השנים האחרונות.


בשורה התחתונה, ארנקים שונים הם תוספת משובחת לכל מלתחה, נשית וגברית כאחד והמגוון הרחב שאפשר למצוא היום מאפשר לנו ליצור אוסף מנצח שמשלב בין ישן וחדש.