חצי שעה ליציאה מהבית. ערב ראש השנה. בן הזוג מעיר שעוד מעט וניכנס לפקקים ביציאה מהעיר. על העיר כבר יורדת תחושה של שקט וחג. ורק את עומדת מול המראה, בוחנת עוד שמלה שקנית במכירות סוף העונה של הקיץ ותוהה מה בדיוק יסמל את הערב הראשון של השנה החדשה. בטח שלא השמלה הזאת, את אומרת לעצמך, משליכה את השמלה על הרצפה ונעמדת שוב באותה הפוזיציה - מול הארון הפתוח והמבולגן.

 

אספנו עבורכן כמה לוקים מנצחים לשולחן החג ולא שכחנו גם את הגברים שבחבורה.

 

לבן עם נגיעות צבעוניות: ראש השנה הוא חג של לבן. חוגגים התחדשות, חוגגים משפחתיות וחוגגים התחלה חדשה. שילוב של שמלה לבנה במראה וינטאג' מיושן עם פריטים צבעוניים כמו תיק קטן, תכשיטים גדולים וצבעוניים או נעלי בובה צבעוניות, בעיקר בצבעי ניאון, יהפוך את ראש השנה לצבעוני ומשמח.

 

פרחוני או מודפס: לקראת החג חנויות רבות מציעות לוק מיוחד וחגיגי עם מגוון שמלות באורכים שונים, יש שמלות חלקות וסטנדרטיות אבל יש גם שמלות צבעוניות ומודפסות, בהדפסים פרחוניים או גיאומטריים. טרנד ההדפסים הטרופיים או טרנד הגיאומטרי יכולים להתאים לראש השנה בשילוב של נעלי עקב בצבע נייטרלי או תכשיטים בזהב או כסף.

 

שחור אלגנטי: שחור הוא הצבע האלגנטי שתמיד משתלב במראה ערב חגיגי. שמלה שחורה וארוכה לצד שמלת קוקטייל, סקיני ג'ינס עם חולצה שחורה שקופה ומתחתיה גופיה צמודה או אוברול שחור ומחטב, כל אלו יכולים להיות מוצלחים עם שילוב של מעט צבע, או לחילופין, אבזור בשחור-לבן. גם כסף וזהב יעבדו מצויין בשילוב עם שחור ובקיצור - שחור מתאים עם הכל.

 

חליפה: מראה החליפות הוא מראה אופנתי שחוזר על עצמו בשנים האחרונות בורסיות שונות. לחג אפשר לבחור בחליפה בצבע מעניין ואופנתי כמו כחול עמוק או ירוק אמרלד, בשילוב עם חולצת שחור לבן מתחת לג'קט או חולצה בסגנון רטרו עם צווארון תחרה נשי. המראה הזה אמנם יכול להצטייר קצת רציני ומחויט מדי לשולחן המשפחה, אבל באבזור נכון, למשל של שרשרת ילדותית, הוא יהיה קליל יותר ומעניין.

 

הזדמנות לדפוק הופעה: איך מתלבשים בחגים

 

בלי לשכוח את הגברים

 

גם הגברים מגיעים לשולחן החג כשהם לבושים למופת, שחס וחלילה הדודה או הסבתא יעירו שאתם לא מסודרים. מכנסיים מחוייטים עם חולצה מכופתרת משובצת או בפסים אופנתיים, הוא מראה שמשתלב מצויין עם החג. גם ג'ינס נקי, ללא אפקטים מיוחדים, עם חולצת טי לבנה ומעליה חולצת כפתורים חלקה או משובצת הוא מראה מנצח.


מי שמעדיף מראה מחויט עד הסוף יוכל ללבוש ג'ינס או מכנס מחוייט בשחור או אפילו כחול כהה ואופנתי, עם חולצה לבנה מכופתרת וג'קט דק.