אז איך הפכו הרשתות החברתיות למקורות שיתוף והשראה של רעיונות אופנתיים?

 

לכל חובב אופנה יש רשימה של עמודים שעשה עליהם לייק. אלו יכולות להיות רשתות האופנה הגדולות, אושיות אופנה שמספקות השראה בלי סוף, אמנים ומעצבים עצמאיים, חנויות בוטיק שלהן דף פייסבוק עסקי או בלוגים של חובבי אופנה מכל רחבי העולם. כל המקומות האלו חושפים אותנו בלי סוף, בקליק אחד, לאופנה חדשה, לכל מה שמגיע מהמפעל ישר אל המעצב או אל החנות ועוזרים לנו להרכיב לוקים מנצחים בלי שום בעיה.

 

הרשת החברתית הפכה בשנים האחרונות לכלי לא רק ליצירת קשרים חברתיים ושמירה על קשר קבוע עם החברים, האוהדים או בני המשפחה שלנו, אלא גם לכלי בידי אלו שאוהבים אופנה ורוצים לדעת שהם עושים דרך אופנתית טובה. אנשים מעלים בלי סוף תמונות שלהם לאינסטגרם - מהשמלה החדשה שנקנתה ממש עכשיו והנה צילמנו את עצמנו בתא המדידה, עם הלוק הטרי טרי מהחנות ועד למראה שבחרנו לדייט הראשון או לערב הסיום של התיכון. החברים שלנו מספקים לנו לא רק את הלייק הרצוי, אלא גם את התמיכה והעצה כשצריך.

 

השראה בלי סוף

 

אחד היתרונות הגדולים של הרשתות החברתיות הוא ההשראה שהן מעניקות. אנחנו מחוברים בלי להשקיע יותר מדי לכל המקומות בהם אנחנו יכולים להכיר את הטרנדים החמים, ללמוד איך לשלב פריטים ולקבל רעיונות חדשים בנוגע לארון העייף שלנו. אנחנו מתעדכנים באופן מיידי במבצעים הכי אטרקטיביים ויכולים במעבר לקישור המצורף לרכוש את הפריט באותו הרגע בחנות האינטרנטית של המותג, של המעצב או של החנות הפיזית.

 

אחד המקומות שנותנים לנו הכי הרבה השראה הוא האינסטגרם. שם אנחנו יכולים להתחבר לאלבום התמונות האישי של מפורסמות ומפורסמות, אייקוניות אופנה, בלוגריות אופנה מכל רחבי העולם, מעצבים או מותגי אופנה שמציעים לנו השראה מכל העולם בלי הפסקה. אנחנו יכולים להעלות תמונה של עצמנו ולזכות בביקורת או בעצה איך לשפר או מה להסיר, ויכולים לקבל השראה מתמונות של אחרים.

 

איך תהיי אושיית רשת

 

אם גם את פאשניסטה לא קטנה ורוצה להקים לעצמך קהילה אוהדת של חובבי אופנה שעוקבים אחרייך ושואבים ממך השראה, הרשת החברתית היא המקום להיות בו. הבלוגריות שעוסקות באופנה נוהגות להעלות לבלוג שלהן את התמונות של הלוק האחרון שהרכיבו, להמליץ על פריטים טרנדיים ולעקוב אחרי מגמות דרך תמונות ומילים, אבל הן גם נמצאות ברשתות החברתיות ועושות שם רעש.

 

הרשת האופנתית: על אופנה ורשתות חברתיות

 

כל פוסט שעולה לבלוג זוכה להדים גם ברשתות החברתיות, עם אלבום תמונות בפייסבוק, העלאת סטטוס לדף האוהדים או ציוץ לינק בטוויטר. הן מעלות צילומים רנדומליים מחייהן אל האינסטגרם כל יום, מהלק שהחליפו זה עתה ועד למשקפיים הוינטאג'יות שקנו לפני יומיים והן מתעדות את עצמן מדי יום.


הרשתות החברתיות - פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר הפכו את עולם האופנה להרבה יותר צבעוני. לצד המגזינים והבלוגים, אפשר להנות מהשראה אופנתית נגישה כל הזמן, להתעדכן מיידית בכל הטרנדים החמים ולהיות עם היד על הדופק.