"פיסטולרו" הוא מותג אורבני וקליל שנוצר בכדי לתת מענה לכל חובבות האופנה באשר הן, שאוהבות לשלב ישן אל מול חדש, טרנדי אך מקורי והכי חשוב: אחר. דניאלה וענבר הכירו במהלך לימודיהן לעיצוב אופנה, החיבור החזק  נוצר דווקא בזכות השוני הרב ביניהן – שמייד הציף את הפוטנציאל הגלום בחברות ובשותפות הזו.

 

"יצאנו להרפתקה כדי לממש את המשיכה שלנו לאופנה יצירתית. שתינו באות מהעולם של מכירות, פסטיבלים בעולם ואהבה עצומה לאופנה וסטייל" מספרות השתיים שעובדות באינטנסיביות עוד משנת 2009 ועד כה שחררו לשוק הישראלי שמונה קולקציות.

 

את הביטוי לאהבתן לסטייל ואופנה אורבנית בכלל ואופנת רחוב בפרט ניתן למצוא בעירוב הסגנונות בגזרות השולטות בקולקציה החדשה שלהן: חלקן פשוטות וחלקן מתוחכמות ומחוספסות יותר וביחד יוצרות הרמוניה ויזואלית.

 

"את ההשראה אנו שואבות בעיקר מהרחוב ומהאנשים". דניאלה וענבר - המוח והלב שמאחורי פיסטולרו, מטיילות בעולם ומחפשות באופן תדיר יעדים שיספקו להם חוויות, חשיפה לתרבויות חדשות ובעיקר - רעיונות מקוריים ויצירתיים.

 

דניאלה וענבר ידעו תמיד שייעודן הוא לעסוק בתחום האופנה. מגיל צעיר הן התחברו לתחום, התנסו בסטיילינג ואהבו להלביש ולהתלבש. "אנחנו מאוד מתחברות להדפסים ולעירוב סגנונות, אוהבות תמיד לשלב פריטים זולים יותר עם פריטים  יקרים על מנת ליצור לוק ייחודי". התמיכה הרבה שקיבלו מסביבתן עודדה אותן למסד את הקשר עם האופנה ולהגיע ללימודים בתחום – ושם נפגשו.

 

המותג פיסטורלו התחיל בכלל כעסק קטן למכירות ביתיות של מעצבים אחרים, אך כאשר נחל הצלחה קיבלו דניאלה וענבר את הדחיפה שהיו צריכות על מנת להתחיל ולמכור את המוצרים שלהן. "רוב הבדים שלנו מכילים הדפסים, את חלקם אנו עושות בעצמנו – בעיקר בדי כותנה, שיפון וטריקו. הסגון הוא ספורטיבי, עירוני ונוח – כמעט בכל פריט יהיה טוויסט מעניין."

 

מעצבים ישראלים: פיסטולרו - אופנת הרחוב הישראלית

 

כל הפריטים בקולקציה של פיסטולרו  נעשים ונבחרים בקפידה, במחשבה ובאהבה רבה. את רוב הפריטים בקולקציה הן מייצרות בחו"ל אך ישנה גם קולקציית קפסולה שהן תופרות במו ידיהן פה בארץ. המטרה של פיסטולרו היא לתת אופציה לרכישת בגדים מגניבים – "היום כשהייצור וחומרי הגלם כל כך יקרים אנחנו מנסות עדיין להישאר בקו המחירים השפויים ועם כל הקושי לתת מחירים נוחים והגיוניים לצרכן".

את צוות פיסטולרו  ניתן למצוא בבוטיק המעצבים בדיזינגוף סנטר כל שבוע בימי חמישי ושישי או באתר של פיסטולרו.

 

לאתר של פיסטולרו