כולנו מצאנו את עצמנו עומדים מול ארון הבגדים ומתלבטים במשך שעה ארוכה מה ללבוש לדייט עם הבחורה הכי יפה שהכרנו או איזו שמלה לבחור כשאנחנו הולכות למסיבת קוקטייל על החוף. ההתלבטות הזו טבעית לגמרי כי כולנו יודעים שיש קשר ברור בין המקום אליו אנחנו הולכים, האנשים איתם אנחנו נפגשים והדרך הנכונה להתלבש לאירוע – הסוד של "איך לדפוק הופעה" הוא פשוט ללמוד להתאים את הלוק, כלומר את הבגד, הנעליים, האיפור, השיער וכל מה שמסביב, למקום וגם לאנשים שמסתובבים בו.

 

כולנו רוצים להיראות טוב, בין אם אנחנו מוזמנים למסיבה במועדון או סתם יוצאים עם החברים לפאב, אף פעם אי אפשר לדעת את מי נפגוש ואת מי נצטרך להרשים ובכלל – אנחנו רוצים להרגיש טוב עם עצמנו, בלי קשר לשום דבר שקורה מסביב. חשוב לזכור שאם נחליט ללבוש שמלת ערב דווקא למפגש עם חברים בפאב השכונתי, נרגיש מוזר מאד ואם נבחר דווקא בג'ינס הקרוע לדייט ראשון עם בחורה שווה במיוחד במסעדת גורמה, אנו עלולים להרגיש שאנו במקום הנכון, בזמן הנכון  אך לצערנו, עם הבגד הלא נכון ומה שבטוח- שהיא תחוש בזה גם.

 

אז איך לומדים להתאים את הלבוש למקום ולאנשים? הדבר החשוב ביותר הוא להפעיל שיקול דעת מספיק זמן לפני היציאה ולא לאלתר דקה לפני שיוצאים. אם נהיה מוכנים מראש עם השמלה המתאימה לערב קוקטיילים עם החברות או עם הג'ינס המחוייט והחולצה המכופתרת לארוחת ערב עם חברים. 

בנוסף, חשוב להשקיע מחשבה בשאלה מי הם האנשים איתם אנחנו הולכים להיפגש. אם אנחנו עומדים לקראת ארוחת ערב של סטייקים עם החברים מהמילואים, כנראה שלא כדאי להגיע עם החולצה החדשה והמכופתרת שקנינו לחתונה ולהיצמד לג'ינס וטי שירט או סריג אסתטי. מצד שני, אין צורך להמעיט בערכנו ולבחור דווקא בחולצה קרועה וגזורה עם הכתובת "כולנו עושים מילואים" רק בגלל שמדובר בחבר'ה איתם הלכנו בעפר.

 

איך מתלבשים ולאן? אם אנחנו עומדים בפני ערב נונשלנטי בפאב השכונתי, אפשר ללבוש חולצה יפה ומחמיאה עם ג'ינס אהוב שגורם לנו להרגיש נוח, כי כשאנחנו מרגישים נוח אנחנו יכולים להיות מסמרי הערב בקלות. אם מדובר באירוע נוצץ במקום אלגנטי כמו מסעדה יוקרתית או בר יין מהוקצע, כדאי לבחור בהופעה קצת יותר מתוקתקת.

 

הבחורות שבינינו יכולות להוציא את השמלה הקטנה והשחורה, להתאים לה גרביונים יפים, אפילו צבעוניים ולבחור את נעלי העקב הנוחות שלה. הגברים שביננו יכולים להסתפק במכנס מחוייט וחולצה מכופתרת – את הפפיון אפשר להשאיר בבית. אחת הדרכים "לדפוק הופעה" במובן הלא טוב של המילה, היא לדפוק הופעה מושקעת מדי – לכן את שמלות הערב הנוצצות כדאי להשאיר לאירועים הבאמת מחויטים ומפוארים – כמו חתונות של קרובי משפחה.

 

נא להתלבש בהתאם: על אנשים, מקומות ובגדים

 

אז מה יהפוך אותנו למרכז תשומת הלב? הטיפ החשוב ביותר כדי להפוך למסמר הערב הוא להרגיש טוב עם עצמך. אם נדע להתאים את הבגד לאירוע ולאנשים שאיתם אנחנו עומדים להיפגש ונדע לבחור מתוך השלל את השמלה, המכנסיים או החצאית שגורפים תמיד מחמאות וגורמים לנו להרגיש נינוחים, נוכל להבליט את עצמנו בצורה הטובה ביותר.