לראשונה מאז גילנו את הבגדים הישנים בבוידעם, ואפשרנו להם לכבוש את המלתחה שלנו, השנה השימוש הופך למתון ומעודן יותר, משלב בין הרטרו למאה ה 21.


הקיץ הקרב (לטובה, יש לומר) הוא בחסות שנות ה-50 שמשדרות את האופטימיות הפרחונית וצבועות צבעי פסטל עדינים. גם הבדים, שכאילו התרככו, הופכים להיות אווריריים וקלילים, אך ללא ספק שמורים על המראה העשיר. למעשה, הקולקציה הבאה מאפשרת ללבוש קוז'ואל נוח שנראה גם אופנתי למדי.


לצד חולצות הג'ינס שצברו אבק בבוידעם, נמצא השנה חולצות משי ומטפחות שמשדרות נשיות שמרנית אך סקסית לא פחות (וייתכן שאף יזכרו לנו במעט גם את שנות ה-20). הגזרה מבליטה אומנם את הגוף הנשי, אך בצורה מוקפדת ומעודנת.


כל אלו, בשילוב עם מכנסי אריג אווריריים, חצאית בגזרת מותן גבוהה ותיק רופא עתירי צבע שספק דהה ספק נשטף בחורף, אך ללא ספק משרה אווירת רוגע וקלילות, יצרו את הלוק המושלם.


ואיך לא, השמלות, בגזרת מיני ישרה, בשלל צבעים עדינים המעוטרים בפרחים, בכל מיני צורות צבעים וגדלים ובעלות צווארון עגלגל, שיוצר מראה שמרני, על אף המיני הקצרצר.


ובגרסה הגברית, שללא ספק מושפעת מהאולימפיאדה, שוררת אווירה ספורטיבית למדי. הגזרות חדות ונקיות ונותנות מקום לשרירים. גם כאן, הכל ברוח שנות ה-50 ובסגנון רטרו אמריקני, בשלוב בין בדים מחויטים קלאסיים, לבין אריגים פרחוניים.


אומנם צפוי קיץ חם, אך עם בדי השיפון השקופים, המשי, התחרה והקורשה, בטוח שהוא יהיה אוורירי.

 

מה כדאי להוציא מהבוידעם לקיץ 2012?בקיצור.. מה קונים לקיץ 2012?