לכל אחת מאיתנו יש אביזרי אופנה שהיא אוהבת במיוחד ומשלבת שוב ושוב בהופעה שלה. מי שכבר הפכה את שילוב האקססוריז במלתחה שלה למשהו קבוע יודעת שהרבה מאד פעמים המחמאות מגיעות דווקא בגלל האקססוריז. מבתי האופנה הגדולים בעולם – כמו שאנל, ברברי וורסאצ'ה ועד לרשתות האופנה האהובות עלינו כל כך – כולם כבר יודעים שקולקצייה מושלמת חייבת לכלול גם פריטי אקססוריז תואמים שיוצרים יחד עם הבגדים לוק מנצח.


איך נשלב אקססוריז בצורה נכונה?
אף אחת מאיתנו לא רוצה להיראות כמו חנות תכשיטים מהלכת או קורבן אופנה אומלל, לכן גם את תורת האקססוריז צריך ללמוד. הסוד האמיתי לבחירת לוק מושלם שכולל מערכת לבוש עם אקססוריז תואמים מתחיל בשילוב שבו אף אחד מהחלקים לא עולה על השני והכל נראה טבעי על הגוף. שמלת ערב שחורה וארוכה תיראה נהדר לצד עגילי זהב שיבליטו את האלגנטיות שלה, אבל פחות טוב לצד תיק צבעוני בצורת חיה, חמוד ככל שיהיה. שמלה עם הדפס פרחוני תלך מצויין עם סנדלים ועם תרמיל וינטאג' ששמים על הגב.


עוד דוגמה חיה ואפילו בועטת לשילוב בין אקססוריז לביגוד בצורה נכונה היא טרנד הניטים. בין אקססוריז חורף 2012 אפשר למצוא נעלי עקב מעוטרות בניטים, צמידים בסגנון שנות השמונים והתשעים ותיקים מקושטים בניטים גדולים וקטנים. השידוך המושלם לנעלי עקב עם ניטים הוא שמלה שחורה, ג'ינס צמוד או אפילו טייץ' שיזכיר לנו את המראה הסקסי של סנדי מ"גריז".


סיפורי חיות ושרשראות גדולות
טרנד חם נוסף שנפגוש בחורף 2012-2013 הוא טרנד החיות, שמשתלב מצויין עם טרנד ההדפסים החייתיים והאתניים שהציגו מעצבים כמו מיו מיו על מסלולי התצוגות לפני מספר שבועות. בעולם האקססוריז מגיעות החיות אל השרשראות הגדולות, צבעוניות, פלסטיקיות, עם חרוזים גדולים ודמויות גדולות של חיות צבעוניות – ינשופים, פרפרים ואפילו פילים מעטרים את השרשראות שהפכו כבר לטרנד ענק. על הצוואר של נינט, מקדימת אופנה ללא ספק, ראינו כבר מזמן שרשרת סוס ענקית.

 

אסור לשכוח את הגברים
ממש כמו נשים, גם גברים יכולים לשלב אקססוריז במראה שלהם. מה שהתחיל בעגיל של דיוויד בקהאם והמשיך בעניבות הצבעוניות שלמזלנו כבר לא אופנתיות יותר, נגמר בקולקציות שלמות של אקססוריז לגברים שמתכתבים עם הטרנדים החמים באופנת הנשים. אחד הטרנדים הלוהטים גם אצל גברים וגם אצל נשים הוא חגורות גדולות עם אבזמים בולטים. החגורות משתלבות נהדר עם ג'ינסים ונותנות מראה מיוחד גם עם מכנסיים מחוייטות יותר.

 

הסוד הוא בפרטים הקטנים: חשיבותם של אקססוריז

 

לסיכום: תהיו יצירתיים!
עולם האקססוריז מאפשר לנו להיות יצירתיים, צבעוניים, לבטא אהבות או סגנון אישי וללכת עם הזרם או להיות מי שאנחנו ושכל העולם יצפצף. חשיבותם של אקססוריז טמונה ביכולת שלנו ליצור את השילובים הטבעיים ביותר או את אלו שמנוגדים זה לזה אבל עובדים יחד מצויין. כדי ללמוד לשלב אקססוריז וביגוד צריך להתאמן – ואין אימון מהנה וצבעוני יותר מזה!