הצבעים של 2013 הם לא צבעים לרגישות שביננו. אחרי טרנד צבעי הפסטל הרגועים שליווה אותנו באביב ובקיץ, הגיע הרגע שבו יוצאים מהארון כל הצבעים החזקים. ירוק בקבוק במרקם נוצץ, שחור שבא לידי ביטוי בטרנד העור שעושה קאמבק משנות השמונים והתשעים, אדומים כמו בורגנדי ובורדו, כחול רויאל חזק שאי אפשר לפספס וחומים דרמטיים שמביאים אל המסלול ואל הארון שלנו את גווני האדמה והתכשיט החזקים כמו חום זהב נוצץ ובולט בשטח. אל אלו משתדכות דוגמאות גיאומטריות, שילובי אפליקציות פרחים ומראה ההדפסים האתניים שממשיך איתנו מהעונות הקודמות. 

 

כשמדובר על התאמת צבעים נשים רבות נוהגות לאמץ טרנדים במהירות מבלי לחשוב על ההופעות היומיומיות שלהן והתוצאה היא בדרך כלל דרמטית, אולי דרמטית יותר מדי. שילוב נכון של הצבעים האופנתיים ביותר בכל עונה מתבסס על תורת צבעים שפירושה בחירה בצבע חזק אחד ושילובו עם גוונים עדינים יותר, כך שההופעה תהיה מרשימה וטרנדית אבל לא מתאמצת מדי או אפילו מצחיקה. מי שרוצה בכל זאת להשתמש בגוונים חזקים, כדאי שתבחר שתשלב את הצבע של הבגד עם צבע נוגד כלשהו שיתבטא בקטן – באקססוריז, בתכשיטים ואפילו באיפור.

 

הכלל החשוב ביותר של תורת הצבעים הוא "הכל זה במידה" והנה דוגמה חיה מתוך סקאלת צבעי חורף 2013 שכוללת למשל כחול רויאל זוהר במיוחד. אם אנחנו מאוהבות בכחול רויאל ורוצות ליצור הופעה טרנדית וצבעונית, כדאי לנו לבחור בשמלה בצבע כחול רויאל שתהיה הפריט הבולט ביותר בלוק שלנו ולשלב אותו עם צבע נוגד – למשל כתום, שיבוא לידי ביטוי בנעליים, בצבע אבני החן בעגילים שנבחר או בתיק הקטן שנצוות ללוק שלנו. אם מתחשק לנו לבחור בחליפה גברית בגוון חום, שנחשבת לאחד האאוטפיטים הטרנדיים ביותר על מסלולי התצוגות, אפשר לבחור בחולצה בגוון עדין יותר של חום שתיכנס מתחת לג'קט ותיתן מראה עדין יותר.

 

בכל הקשור לנושא של התאמת צבעים גברים אופנתיים לא נשארים בצד. אם גבר אימץ את ג'קט העור שחוזר אלינו בחורף 2013, בצבע שחור, אפשר לצוות אותו עם ג'ינס בהיר או מכנס בצבע חאקי שנותן מראה גברי ועדכני. גברים שמעיזים יותר ולא מפחדים מחוזקם של צבעים באופנה של חורף 2013 יכולים להנות מלוק של חליפת עסקים ירוקה או סריג עליון בצבע בורגנדי, שישתלב בצורה יפה עם מכנסיים בצבע בהיר.

 

תורת הצבעים בחורף 2013 

 

תורת הצבעים היא מדע מדויק ששמור לאלו שלא מפחדים להתנסות. אם אתן מאוהבות בצבעי אבני החן הבוהקים של חורף 2013, בסגול הנוצץ, בירוק הדרמטי או באדומים החזקים, קחו את הזמן להתנסות מול המראה וליצור את הלוק המנצח שלכן. מהר מאד תגלו שמשחק הצבעים הוא משחק מהנה במיוחד ששמור לא רק לאלו שהולכות ישר עם כל טרנד אלא גם למי שרוצות מראה מיוחד ואינדיבידואלי.