דיוויד גנדי כוכב על.

 

שלא כמו הרבה מאוד דוגמנים בתעשייה, לא מדובר בבחור צנום עם בייבי פייס מלאכי ובתולי. הוא בשנות השלושים לחייו, והחספוס שלו מורגש. יש משהו קצת ים תיכוני במראה שלו, ובשילוב עם לבוש מוקפד, מתקבל מראה מאוזן, גברי, נגיש, מעודכן ובוגר. ביג ביג לייק.

 

איך עושים את זה? מתחילים הכי גבוה, ומשם מגבירים. סתם. הסוד הוא להתגבש עם הסגנון שלכם. מלטשים אותו, מנקים אותו, מנסים, מבינים מה עובד לנו ואיפה מרגישים נוח. הסגנון שהוא מביא איתו, למשל, נע על הציר שבין קז'ואלי-אלגנטי למשהו כמעט תקופתי. מדי פעם הוא מופיע בחליפת שלושה חלקים ועניבה, מראה גברי מובהק במערב של שנות ה-20. יש משהו נוסטלגי בהופעה הכללית שלו אבל האיבזור (משקפי שמש או צעיף קל, בדרך כלל) לוקחים את הלוק הזה למקום טיפה יותר מודרני. גם סטיילינג שיער רפוי מעט וזיפים מחספסים את מראה הבחור מוול סטריט. נכון שלא כולנו עובדים בוול סטריט, ולרובנו ממש אין צורך להתחייט אל תוך וסט ועניבה כל בוקר, אבל מה, לא תשקלו אפשרות כזאת לחתונה של חברים? או נגיד לחתונה של עצמכם?

 

לרוב תמצאו אותו במה שהרבה גברים יקראו לו "מדים": ג'ינס, חולצה מכופתרת לבנה וג'קט כחול כהה. פשוט, אלגנטי, נקי. חשוב שהג'ינס יישב צמוד אבל לא מדי, ושהאורך שלו יהיה סנטימטר וחצי או שניים מעל גובה העקב. את החולצה אפשר לתחוב אל תוך המכנסיים ולהוסיף חגורה, או לא ולייצר מראה טיפה זרוק יותר. אלא אם כן אתם מאובזרים בעניבה, מה שאתם בטח לא עושים כל שני וחמישי, כפתרו את החולצה עד למעלה פחות כפתור אחד. אל תחנטו את עצמכם, שחררו כפתור, זה יפה. החולצה, כמו הג'ינס, יושבת רפויה במידה במקרה האידיאלי. היא לא חלילה במצב קדם מתפקע, ואם כן, אתם צריכים לעדכן מידה או לעדכן תפריט… היא מגיעה לחלק העליון של הירך ומכסה בערך חצי ישבן.  

 

באנגליה הקרירה אין צורך בגופיית סבא מתחת לחולצה אבל במחוזותינו שלנו ח-ם והרבה גברים נוהגים כן להתאבזר באחת כזו. גם אנחנו בעד כי קווי המתאר שלה מתאימים למידת החספוס הרצויה. חוץ מזה שמי רוצה להריח כמו עיגולי זיעה אחוריים. את השרוולים אפשר לקפל ברישול בימים חמים או לחילופין בכלל ללכת על חולצת פשתן ולהתאבזר בכובע פדורה נאה מקש. אל תגידו אין מצב לפני שניסיתם, הכובע הזה עושה קסמים. ובכלל כל הכיף שבלהתגבש על סגנון ייחודי לכם עובר דרך מחלקת האקססוריז.  

 

לבוש קז'ואלי הוא לדעתנו שפה ממש מתוחכמת. הוא פשוט בתחביר שלו, אם תרצו, זאת אומרת לא במיוחד מורכב מפריטי הוט קוטור, אבל בכל זאת כשמדברים אותו שוטף אפשר להגיד אינסוף דברים.

 

לוק שאנחנו אוהבים במיוחד הוא הכי פשוט בעולם, ג'ינס וטי שרט. אתם רוצים שחולצת הטי אכן תתנהג כמו האות T ולא כמו גופיית כדורסל או משהו שהתכווץ בכביסה. צמוד במידה זה גברי, ובמיוחד אם צירפתם אביזר שמזוהה איתכם כמו שרשרת שאתם ממש אוהבים, טבעת, משקפי שמש או צעיף קטן לאופנתיים שביניכם. גם הצבע, החיתוך, הבד והטקסטורה משחקים תפקיד חשוב, ומומלץ לבחור גזרה עם צווארון וי או עגול, ובעיקר רפוי מעט כדי שלא תיראו כאילו מישהו מוציא אתכם לטיול. בדים דקים ונושמים הם הברכה הכי גדולה של הקיץ חוץ מלימונדה על החוף, אז התאבזרו נא בשלל צבעים שהולמים את גוון העור שלכם ותנו לשחורים והאפורים לנוח עד לחורף הבא.

 

קיבלנו השראה מהבחור המנומס בעולם - דיוויד גנדי

 

כל מה שנשאר לכם לעשות הוא להתגלח, או אולי רק לספר את הזקנים שלכם ולהשאיר זיפים מסודרים, ולשלוף את הנעליים הנוחות שלכם. שאף אחד לא יוציא את הניו באלאנס מהארון בשלב הזה!! אתם רוצים ללטש את הפוטנציאל של המדים ולכן תשלבו נעליים חצאיות או מגפון, שרוכים יפה ובעלי עקב קטן. נעליים אלגנטיות לגברים זו אמנות שלמה ואנחנו נדבר עליה בפעם אחרת, אבל בגדול אתם מחפשים נעליים נוחות בגזרה שבין החרטום המעוגל לשפיצי. עגול מדי זה ביג נו נו וגם מרובע לחלוטין מיושן מאוד. סניקס עובדות אבל גם איתן, אתם רוצים לכוון למראה בוגר ומלוטש, פחות למראה הילדותי. גזרה מעוגלת לדעתנו עובדת פחות טוב אבל אנחנו מאוד אוהבים קצות נעליים קצת מחודדים. 

 

נו אז? אתם שואלים. כאילו מה לנו ולאיש הזה, דיוויד גנדי? 

ה-ק-ט-ע כמובן.אנחנו פשוט אוהבים את הקטע שלו. אנחנו אוהבים את זה שכל מה שעובר ממנו דרך מסך מרגיש אותנטי ולא מתיימר. אנחנו אוהבים את זה שהוא נראה מאוד בטוח בעצמו אבל לא מתנשא או נפוח, שלא לומר פלצן, והכי אנחנו אוהבים שהלבוש שלו מדבר באותה השפה בדיוק. הבחור לבוש מעולה!! והטוטאל לוק מתקבל כמו הצהרה בגובה העיניים. אבל אנחנו כאן כדי לדבר יותר על הסטייל שלכם. shall we?