ימי הקיץ הראשונים כבר כאן וזה הזמן לפנות את הארון מבגדי החורף הכבדים ולהחליף אותם בבגדי קיץ טרנדיים. אופנת קיץ 2013 מסמנת יותר מכל את הגיוון העצום שמציע עולם האופנה, כשכל אחד מאיתנו יכול למצוא בדיוק את הפריטים המתאימים לו - מחולצות מכופתרות לבנות, גבריות וגדולות שמשמשות כשמלות או כטופ אוורירי ועד לחולצות הסירה ללא הצווארון. מהדפסים גיאומטריים ששולטים על מסלולי התצוגות ועד למראה סולידי, דווקא בקיץ, של שחור ולבן, גוונים בהירים ומונוכרמטיות שולטת ואלגנטית כל כך.

 

אספנו עבורכם בקפידה כמה פריטים שבלעדיהם הקיץ הזה לא יהיה קיץ אופנתי:

 

פריט מודפס: הדפסים גיאומטרים הם ללא ספק הדבר החם ביותר בעולם האופנה. בין פרטי הלבוש של 2013 של כל המותגים, מעצבי האופנה הבולטים וגם חנויות החיקויים תמצאו הרבה מאד אופציות למימוש הטרנד הזה. מכנסיים עם משבצות, ז'קטים קיציים קלים בהדפסים גיאומטרים במספר צבעים, חולצות טי עם הדפס שמייצג את הטרנד וגם שמלות הסיקסטיז הפופולריות בחודשים האחרונים – כל אלו מהווים אופציה מושלמת למי שרוצה להרגיש חלק מהאופנה. מי שלא אוהב ללבוש הדפסים יכול לרכוש תיק, מטפחת או נעליים עם דוגמאות גיאומטריות.

 

חולצה לבנה: עוד טרנד חם הוא השימוש בחולצות לבנות מכופתרות. טרנד זה נראה על מסלולי התצוגות בשבועות האופנה האחרונים בהרבה מאד וריאציות. בין היתר אפשר למצוא חולצות מכופתרות אוברסייז שהפכו באמצעות חגורה לשמלות קיציות לכל דבר או חולצות מכופתרות לבנות שהגזרה שלהן "שובשה" ושונתה על ידי המעצבים כדי לקבל מראה קצת יותר מודרני.

 

פריט שחור לבן: לצד הטרנד הגיאומטרי שמגיע במגוון צבעים, הקיץ הזה עומד להיות מונוכרמטי מתמיד. חולצות לבנות עם מכנסיים שחורות, שמלות העשויות בדים שחורים ולבנים בתיפורים מיוחדים, הדפסי משבצות שחור לבן ועוד אינספור וריאציות יש לטרנד החם הזה ואם לא בא לכם להשקיע, תוכלו פשוט להוציא את הטייץ השחור וללבוש מעליו חולצה לבנה גדולה ונינוחה.

 

אופנת קיץ 2013 - מחדשים את הארון

 

צבעי ניאון: צבעי הניאון מהווים אנטיתזה מוחלטת לטרנד המונוכרומטי אבל איכשהו משתלבים איתו בצורה אידיאלית. רכשו לפחות פריט אחד בצבע ניאון, כשהצהוב הוא השולט ביותר מבין כל הצבעים בסקאלה הזו ושלבו אותו עם ביגוד בשחור ולבן. צעיף צהוב, מכנסיים או שמלה צהובה שמצוותת עם כפכפים שחורים או לבנים - זה הלוק המושלם לקיץ 2013.

 

גם הגברים נהנים השנה מקיץ סולידי למדי עם נגיעות מפתיעות מדי פעם. כאשר אנחנו סוקרים את הטרנדים החמים של אופנת גברים קיץ 2013 אנחנו מגלים שהם מקבילים מאד לטרנדים הנשיים. גברים יהנו מהצע גדול של חולצות טי עם הדפסים גיאומטרים שונים, חולצות מכופתרות משובצות, מראה שחור-לבן ולאמיצים - מכנסיים צהובות בוהקות שמייצגות את טרנד הניאון.